Super dagje gehad t kind lekker verwend en nu lekker op de bank.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Lucas wilde vandaag met me stoeien, zat me steeds uit te dagen en mijn voeten aan te tikken
Ik heb nachtdienst gehad en probeerde nog wat uit te slapen. Aangezien beide meneertjes het bed hadden uitgeroepen tot worstel arena kwam daar niet veel van terecht. 
Op dat moment misschien niet het meest handige, ook van Lucas het uitdagen niet
, maar wel echt heel leuk! Ik vind het nog steeds jammer dat mijn vriend ze absoluut niet op de slaapkamer wil..
Het zijn echt hele knuffelige schootkatjes, liggen het liefst uren samen op schoot, als ze niet in terror modus zijn dan
Ze zijn echt wel heel erg brutaal en ondernemend, zo extreem heb ik het nog niet meegemaakt. Stiekum moet ik er ook wel om lachen hoor. Niks in huis is veilig, tot en met het stuc op de muur aan toe
Ik heb mijn handen vol aan ze, maar ze zijn zooo leuk.
Ik had dus al gezegd tegen mijn vriend dat we de klep van de wc maar naar beneden moesten houden. Vergeet ik het zelf een keer
, ga naar de winkel, kom terug, was er dus al 1 in de wc gepletterd.
En natuurlijk ga je dan als zeiknatte kat gelijk in de kattenbak zitten.. Echt alles zat onder hahaha. Maar goed, ze zijn dan wel weer lief en braaf genoeg om ze ook weer schoon te maken 

luuntje schreef:Purny wat een gedoe die allergie.
Geen buurkatten of buren die stress kunnen geven?

Wat leuk dat hij nu toch op schoot komt liggen!
Wat een knapperd ook!