Ik heb wel een paar opmerkingen over je bak. Deze slakken graven zich erg graag in, je moet ze dus echt een laag van minstens 20cm geven. Een waterbak is ook niet nodig aangezien je normaal de grond moet natmaken tot bijna-modder.
Ik weet dat slakken zich graag ingraven, dat deden ze eerst ook. Maar sinds ze een bloempot hebben doen ze dat niet meer. Hoe dik ik de laag grond ook maak. En het bakje water vinden ze echt "leuk". Ze kruipen er lekker doorheen. Ik sproei ze uiteraard ook 2 keer per dag. Maar dankjewel dat je het zegt, tips zijn altijd handig
ze kunnen niet anders dan door je waterbakje kruipen. De grond is zo droog dat ze zouden uitdrogen anders 2x per dag sproeien maak de bovenste laag nat maar niet al de ondergrond zoals het zou moeten zijn
Lekker groot huis voor ze! Ik zag dit topic, en wat zijn ze gegroeit!
Daphnm
Geplaatst: 05-02-13 21:03
OMG ik ben groot fan! Ik ga jullie volgen You go slakkies!
Killed
Geplaatst: 05-02-13 21:06
Had je topic in het begin gezien, maar wat zijn ze gegroeit in die tijd
Brechtje_A
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-13 19:08
Halooo Hier de foto's van afgelopen weekend! Dit keer geen leuke verhaaltjes, want ook ik heb last van een griepje.. Kiekeboee!! (haha kan het toch niet laten om commentaar erbij te zetten, vind het veel te leuk ) Wat gaan we doen? Toch niet onstnappen! Toch wel dus? Hé, wat is daar te zien? He wat? Hoorde ik daar iemand? Oh, jij bent het? Ssst, ik probeer hier te ontsnappen Jaaa......Bijna.......
En zoals belooft, een filmpje. Het is geen spanning en actie, want het blijven slakken. Misschien worden jullie er wel relaxt van