Op de laatste foto heeft de vis vrij veel zwart (alsof ie in de modder heeft lopen rollen ), wat wil dit zeggen? Is dat een uiting van ongemak? Want ik was laatst bij de Diebo (ja ja, ik heb hem gevonden ) en daar waren een paar discussen over hun hele lijf zo zwart...
Lilliputter
Geplaatst: 19-03-09 22:02
Gave foto´s weer!!
Anoniem
Geplaatst: 19-03-09 22:18
Ze zijn echt heel leuk En die balk
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-09 22:19
bij onze kleintjes is het stress Lin, reden ook dat je weinig variatie in de foto's ziet omdat ze met z'n allen in de hoek bleven hangen. Ze waren niet blij met de flits die automatisch afging
Het donker verkleuren kan ook veroorzaakt worden door ziekte (brengt ook stress met zich mee) en als ze broedzorg hebben zijn ze ook donkerder gekleurd al is dan de kleur op zich intenser en hebben ze geen zwarte vlekken op het lijf.
die balk zag ik pas toen ik weer naar boven scrollde
Wat een verschil zeg, je ziet duidelijk wat meer kleur en partoontjes ontstaan en ze lijken behoorlijk hard te groeien Leuk om te zien hoe het met ze gaat
Ik voel me echt dom maar ik zie dat witte balk echt niet
Keet
Geplaatst: 20-03-09 14:20
MoonChloe schreef:
Ik voel me echt dom maar ik zie dat witte balk echt niet
Als je naar de twee onderste fotos kijkt, zie je dat het blauwe randje ertussen precies over de ogen van de vis loopt, want je kan de fotos zowat aan elkaar plakken bovenop
Jeeee Lon wat zijn ze HUGE geworden zeg! En zo knap ook
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-09 22:21
heb incogniblub ook op de foto denk ik
Ze vinden me echt niet aardig met fishcam
Er is nog steeds veel grootte verschil tussen de vissen. Er zijn er een paar die goed groeien en een klein aantal wat toch nog achterblijft in groei. We zullen zien
edit: solly voor de vieze ramen Ik zag het pas achteraf...
BraveSpots
Geplaatst: 22-03-09 22:22
Maar ze krijgen toch al wat streepjes/vlekjes . Ben je er al uit of er ééntje blijft?
Lontje
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-09 22:23
en het oranje komt door op de randen van de vinnen Voorlopig blijven ze allemaal nog hebben we besloten We zijn veel te nieuwsgierig naar hoe ze uitgroeien
Fnanne
Geplaatst: 22-03-09 22:24
wat worden ze gaaf en groot Lon!! Alweer een heel verschil met een paar weken geleden Typisch dat er zo'n verschil tussen de beebs kan zitten, enig idee hoe dat zo groot kan zijn??
BraveSpots
Geplaatst: 22-03-09 22:25
Wat goed . Heb je plaats in het Zwembad voor allemaal dan?
Zijn ze allemaal dezelfde kleur?
Lontje
Het verschil zit hem sowieso al in vrouwtje/mannetje. Daarnaast zijn ze natuurlijk ook nog ziek geweest en de 1 heeft er meer last van gehad dan de ander wat het verschil in grootte verklaart.
geen plaats in het Zwembad voor allemaal helaas Ik denk dat er 1 of 2 het Zwembad in gaan straks en de andere 10 worden verkocht. Het ziet ernaar uit dat ze allemaal gaan worden zoals paps is: Marlboro