Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xoranlover schreef:Oxh arme Nova.
Ik last laatst een stuk over insectenvoer. Ik schrok daar best wel van. Hoe slecht het is. En hoeveel problemen mensen gehad hebben mer hun dieren door ze dat te geven.
xoranlover schreef:Ja snap ik. Ik denk persoonlijk alleen dat er ander alternatieven zijn maar dat zul je moeten proberen. Misschien gaat het wel goed. Ik zal dat stuk eens proberen terug te vinden. Had het op mijn telefoon opgeslagen maar die was zo vriendelijk om zichzelf te wissen en mijn backup instellingen stonden niet goed.
purny schreef:Hier vanavond een kat die overstuur was. Er stond een man aan de deur die 2 keer belde en nova was helemaal van de leg. Schrok zich een hoedje en bleef ook een geruime tijd bevroren staan.
Ik ga eens informeren over het hypoallergeen voer op insecten basis. Ze blijft toch wel krabben met de rc
Anna79 schreef:purny schreef:Hier vanavond een kat die overstuur was. Er stond een man aan de deur die 2 keer belde en nova was helemaal van de leg. Schrok zich een hoedje en bleef ook een geruime tijd bevroren staan.
Ik ga eens informeren over het hypoallergeen voer op insecten basis. Ze blijft toch wel krabben met de rc
Welke heb je precies van RC? Ik heb geklooid met voer vanwege diarree. Verschillende eiwitbronnen, diarree bleef. Hills hypoallergeen werkte ook niet, maar nu RC hypoallergeen wel, mooie stevige ontlasting. Dat zijn beide geknipte eiwitten hoewel het één dus niet werkte en het ander heel goed, blijkbaar zit er toch verschik in. Dus wellicht kun je daar nog eens in wisselen.