@xoranlover: Proficiat! Elani is echt super mooi.

@robinxfellow: Ik ben een grote fan van Moos.

@Anna79: Tja, pubers... Ik heb er hier vier rondlopen: twee in mensengedaante en twee zwarte kattenduiveltjes. Ze kunnen super leuk en grappig zijn, alle vier, maar soms... Gecondoleerd met de plant dan maar.
@luuntje: Haha, oren in sportstand, die kende ik nog niet. Maar klopt; ze hebben hun oortjes inderdaad zo als ze weer aan het racen gaan. Vind ik trouwens super-schattig, als ze zo kijken.
@Marcella: Oh je, daar gaat je rust, als de kleine avonturiers op pad beginnen gaan. Dan zal de rest ook wel snel volgen.
@chevax: Mijn broer vertelde hetzelfde over zijn twee katten. De ene, een "vuilbak ras", een handig ding dat volledig haar plan kon trekken. De andere, een britse korthaar kater van de fokker, zo ongelofelijk lomp en onhadig dat ze hem meermaals moesten "redden".
Met Hyperion en Ganymedes (en oma Pumps) gaat het goed, al merk ik dat ze nu in de winter toch minder goed hun ei kwijt kunnen. In de zomer is er gewoon meer te beleven en te zien en zijn er regelmatig insecten om op te jagen. Nu zijn er alleen maar hun speeltjes. Daar wordt wel intensief mee gespeeld, uiteraard, maar je merkt dat ze staan te springen als er iets niets alledaags te zien of te beleven valt. Ik ga straks nog maar eens een papieren tas of zoiets uit de kelder halen. Dat maakt wel een hoop lawaai, maar dan zijn ze weer even zoet.
Andere niet alledaagse speelideeën om mijn pubers bezig te houden zijn van harte welkom.