purny schreef:In principe had het asiel mij dit moeten melden toch? Dan had ik op die basis mijn keuze kunnen maken.
Als het bekend was wel, maar wel vaker gehoord dat ze soms medische problemen verzwijgen. Soms ook het geval niet willen weten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xoranlover schreef:Ik zou echt bloed laten prikken. Uitgebreid onderzoek doen. En aangeven dat je haar verdenkt op suikerziekte.
Dat er toen voor gewaarschuwd is betekend niet dat ze het heeft. Een aantal symptomen passen maar ook een aantal niet.
Wat voor je haar nu?
Ik zou echt eerst uitzoeken wat ze heeft voor je naar het asiel gaat met dit verhaal. Normaal gesproken doen ze in veel asiels een bloedonderzoek en daar komt diabetes echt wel uit.
En geloof me diabetes kan snel opzetten.
Marcella schreef:purny schreef:In principe had het asiel mij dit moeten melden toch? Dan had ik op die basis mijn keuze kunnen maken.
Als het bekend was wel, maar wel vaker gehoord dat ze soms medische problemen verzwijgen. Soms ook het geval niet willen weten.
purny schreef:Toen ik haar dossier doorlas. Dus pas na aankoop. Er is mij helemaal niks bij het asiel gemeld over kans op diabetes.
Mijn vraag luid nu: is een asiel verplicht dit soort dingen vooraf te melden als zij er zelf van af weten?
Muronia schreef:Xoran wat mooi, gefeliciteerd!
Luuntje haha, nou is het mandje goed terecht gekomen.
Vanmorgen waggelde er een klein wittig bolletje door de kamer waar het nest is.... Skye is de dappere dodo die als eerste zelf de doos uit is geklommen. Alleen lukte het hem dus niet om terug te klimmen
Anna79 schreef:Knappie hoor die Moos![]()
Mijn puber heeft net weer een plant doen sneuvelendus die hen ik naar buiten gestuurd hopelijk kan hij daar zijn energie op maken pffff, ik zou hem soms met liefde even achter het behang plakken...