Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:8nnemiek schreef:Ik zou willen dat we onze valkparkiet vroeger ook hadden geknipt.. Die is namelijk weg gevlogen toen mijn moeder het afval even buiten ging zetten, en de deur op een klein kiertje liet staanIs al zeker 20 jaar geleden maar ik baal er nog steeds van. We hebben hem nooit meer terug gevonden. Dus ik snap het heel goed.
Een vliegengordijn met van die magneten zou misschien ook nog een idee zijn. Klapt meteen vanzelf dicht maar wel ongevaarlijk als ie er tussen zou blijven.
Maar dat komt dan omdat je moeder de deur open heeft laten staan. Dat is echt heel rot, maar de onbedoelde schuld van je moeder. Daar ga je een vogel toch niet voor kortwieken?![]()
Iemand die ik ken zei ooit: Wanneer je je huis babyproof maakt omdat je kind gaat kruipen, dan schroef je zijn beentjes er toch ook niet vanaf zodat hij zich niet kan bezeren en knip je zijn vingertjes er toch ook niet vanaf zodat hij die niet in het stopcontact kan steken?Dan pas je de omgeving aan en zorg je dat die veilig is.
En zo hoort het imo ook te zijn bij vogels en andere dieren.
Maar goed, dit is geen discussietopic. Sorry TS!
gerlindie schreef:Ik vind die groene muren ook echt leuk