janouk schreef:Gisteren op de radio een interview gegeven over mijn strijd voor de dieren in mijn omgeving.
Vandaag is dat interview uitgekomen op een podcast.
Als je geinteresseerd bent, nodig ik je uit om de podcast Passiepraat te luisteren
Het ‘mussenvrouwtje’ is de stem van de in het wild levende dieren in Haarlemmermeer
https://podcasts.apple.com/nl/podcast/h ... 0643621040
Heel benieuwd naar jullie opmerkingen
Dank je voor het delen. Heel prettig om naar te luisteren. Fijn hoe jij er in staat, en mensen in beweging hebt gekregen. Fantastische dieren die je om je heen ziet. En ook echt ZIET in hun waarde.
De stichting Fauna Haarlemmermeer is nu een feit?

.
.
. Nu nog even zien waar ik het beste mijn foto's kan delen. Op insta ben ik opnieuw gestart met mijn account, maar het is nu nog extra lastig om er tussen te komen. Helemaal omdat ik spontaan foto's maak en ze nooit zo goed zullen zijn als al die top fotografen. Ik ga echt voor het moment en niet voor het perfecte plaatje:

. Van mij hoeft het niet zo, ik ben al blij als ik ze op de foto kan krijgen 

Hier kwam alleen regen uit. 

. Ik had vroege dienst en was dus in het donker onderweg. Veel hazen die de weg overstaken, dus ik stond even te wachten en zag de hermelijn in mijn koplampen. En toen zwom die opeens de sloot over. Jullie weten dat misschien, maar ik had geen idee dat ze konden zwemmen. Net wat zitten lezen op de interwebs, ze kunnen het dus heel goed. Gave beesten, zo mooi!