Het zijn echt geen herriemakers, al laten ze zich uiteraard heus af en toe wel horen. Maar daar zijn het vogels voor en als je niet tegen geluid kunt moet je imo ook geen vogels nemen
Geniet van je vakantie!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het zijn echt geen herriemakers, al laten ze zich uiteraard heus af en toe wel horen. Maar daar zijn het vogels voor en als je niet tegen geluid kunt moet je imo ook geen vogels nemen
Jammer dat mijn reactie niet gefilmd is
We gaan er hele mooie natuurtakken van maken voor in de voliere! Ik had gisteren ook zelf wat dunne wilgentakjes gevonden, maar deze zijn veel fijner want hier kunnen ze ook op zitten. Er zitten ook een paar mooie schommeltakken tussen en de stokken met gaten en appeltakjes komen ook goed van pas!
Nogmaals bedankt!! 
met je nieuwe 'boom' in de voliére
de wortelen zaten er al aan doordat hij in het water stond
hij staat al in de tuin
dus ik hoop straks mijn eigen grote wilg in de tuin te hebben voor de voorraad van Odin en toekomstige popje
.
Ik kan het er niet afhalen, want het is uitgehard, dus dan maak je het oogje stuk. Als het goed is valt het er vanzelf wel weer af. Ze maken er zo'n smeerboel van met z'n tweeën
Je zult maar 6 kleintjes in 1 nestblok hebben

* Cayenne schreef:Zo, net even gekeken en meneer heeft in zijn eigen ontlasting -of die van broertjelief- liggen rollen. Zijn linkeroog zit helemaal onderIk kan het er niet afhalen, want het is uitgehard, dus dan maak je het oogje stuk. Als het goed is valt het er vanzelf wel weer af. Ze maken er zo'n smeerboel van met z'n tweeën
Je zult maar 6 kleintjes in 1 nestblok hebben
![]()
Even kijken of het vandaag lukt met een filmpje maken. Het is vrij fris buiten en ik wil ze dan niet onnodig buiten het nestblok hebben. Ze zijn nog zo klein en voor je het weet hebben ze een verkoudheid te pakken
De ouders doen het gelukkig niet in het nest (moest er nog eens bijkomen
) maar de kleintjes mikken het gewoon neer waar het ze uitkomt. Ik verschoon daarom nu om de 3 dagen het nest omdat het gewoon heel vuil word en ik bang ben dat er ongedierte op af komt. Ik had hierover laatst nog een discussie met een bevriende kweker die zijn nestblokken -met soms 6 jongen- nooit schoonmaakt 'want dat doen ze in het wild ook niet'

) 
Mijn excuses.