nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 23:08

ja ik ben er ook een nachtje van van slag geweest van die foto..had ik nog even niet moeten zien...

en tino heeft vetbulten,die zijn an sich niet levensbedreigend of zo,maar hij heeft er 1 in zijn wenkbrauw zitten en die wordt steeds groter en druk zijn oog wat dicht,plus als je hem aait dan piept hij af en toe als je dat ding aanraakt...

en aangezien hij dan toch moet gaan slapen,kunnen ze maar beter gelijk alle andere grote bulten ook weghalen..

maar DA gaf aan dat er een vergroot risico is,maar durft het wel aan...maar pff...weet het niet hoor...

en tino hing echt heel erg aan joes,hij heeft echt nooit gespeeld met andere honden,alleen maar joes,dat was écht zijn grote vriendin...en nu is hij eenzaam,en dat merken we echt zo goed...hij hangt ook overdreven aan ons als we buiten zijn,zwaan kleef aan,maar spelen wat hij altijd zo graag deed is sinds joes haar dood echt helemaal niets meer van over....

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 23:39

Gut Fem, wat was Joes nog donker op die foto, ik kende haar alleen maar als een grijs wijffie...

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 07:21

Gossie, wat sneu :(:)

Snap dat je die foto eigenlijk nog even niet had moeten zien. Is ook wel heftig!
Begrijp wel dat je bang bent voor de operatie :(:)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 07:28

Ik lees al een tijdje stilletjes mee, heb veel aan jullie verhalen want we moeten hier helaas ook een tophond missen...

Ivm Tino, onze golden van 12 jaar heeft ook een zwemvest sinds dit jaar, gebruiken we als we gaan kajakken enzo. Ze kan er heel gemakkelijk mee zwemmen maar blijft dus wel drijven als ze even moe is. Misschien een idee?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3C4K3Q6O-D.jpg

kimmie261

Re: nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 07:54

ja joes was heel donker vroeger :
Afbeelding

Afbeelding

ze werd steeds witter,we zeiden weleens,ze wordt gewoon straks net zo wit als een argentijn... :D

Afbeelding

wat een lief wijffie was ze toch ook... :+:

en een zwemvest heb ik over nagedacht,dan zou hij ip toch moeten blijven drijven als er weer zoiets zou gebeuren?? maar eerlijk gezegd ,heb ik liever dat hij niet meer het water ingaat...heb er nog schrik van,het was echt zó eng...

en Solleke_Noah ,heel veel sterkte ook... ;(

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 07:55

Wow, wat een verschil!

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 08:02

Het lijkt wel een andere hond :) je ziet maar voor de zwemvest, snap wel dat je het niet meer zou aandurven. We hebben aan de zwemvest nog een koord, dat is een 'drijvend' koord, heel licht en blijft dus op het water drijven, dat maken we nog aan de zwemvest vast zodat we haar kunnen binnenhalen als dat nodig is.

En bedankt, het is ondertussen al bijna twee jaar geleden (niet te geloven eigenlijk...) maar het was echt zo'n once in a lifetime hond :)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 09:03

Och wat was ze ook mooi zeg zo donker. Dat witte had ook zeker wat, gaf haar een hele lieve uitstraling.

Zo'n zwemvest lijkt me nog helemaal niet verkeerd om in huis te hebben, voor als er eentje ziek zwak en misselijk is maar toch wil zwemmen. Weet natuurlijk niet wat zoiets kost?
Wat sneu dat Tino echt zo weinig speelt op het moment. Arme vent :(:) Vervelend ook van de bobbels, kan me voorstellen dat je er wel tegen op ziet.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 09:29

Bij zooplus.de hadden ze zwemvesten in de aanbieding

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 21:23

ja,ik zag het,zwemvesten zijn niet zo heel duur...maar tinootje heeft vandaag weer als vanouds op konijntjes gejaagd...hij is altijd een jager geweest,maar hij kan konijnen niet meer bijhouden met zijn oude pootjes...maar vandaag was ie ineens weer op jacht..

en ik wil een foto van gambit gaan uitvergroten,ik wil een foto van hem in de kamer hangen en daarbij zijn hoofdstel hangen,en bij het zoeken naar een geschikte foto vond ik deze :
Afbeelding

nooit kunnen bedenken dat ik deze 3 zo geliefde dieren in 40 dagen tijd zou kwijt raken... ;(

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 21:59

Wat een prachtige foto, zo zijn ze toch bij je meis, misschien is dit toch gewoon de foto die je moet hebben.

Zo hebben wij een prachtige vergroting van fargo en willy waarbij willy fargo's halster in zijn mond heeft - en fargo kan dus geen kant op :')

en die tino lekker achter de konijntjes aan - way to go!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 11:18

Prachtige foto's!!
Koester die!

Hoe gaat het verder met je?

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 11:28

Prachige foto's zeg!!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 23:14

ik heb echt zo vreselijk veel foto's van de honden..gelukkig maar...zijn zo waardevol nu... :) :)

en ja ,hoe gaat het nu...we zijn het huis kompleet aan het opknappen,dus ik word op het moment geestelijk best wel afgeleidt...maar toch ,ik mis ze zo erg...ik sta ermee op en ga ermee naar bed... :\

zeker do kan ik geen plekje geven,joes mis ik gewoon omdat zij zo bij mijn leven hoorde,en ik was zo trots en gek op haar,maar daar heb ik 11 maanden nog extra van kunnen genieten,en afscheid nemen,maar do...die ging smorgens nog blij mee de auto in om savonds er niet meer te zijn...hoe kan dat nou toch....

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 07:48

Ik begrijp je zo goed.....
Een dikke knuf vanaf hier :(:) :(:)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 11:19

Hoe gaat het nu met je Femke??

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-13 14:14

wat super lief dat je ernaar vraagt..

maar pff,ik mis ze zó erg....echt kan het geen plekje geven...

weet het,klinkt stom misschien,maar deze 2 honden waren echt de wereld voor mij...en ik ben ze kwijt..alleen al die gedachte maakt me echt ziek gewoon..

ik hield zo gruwelijk veel van ze,er is echt een deel van mijn ziel mee gestorven met hun 2...

ik was ook zo nog niet "klaar" met Do ,joes ben ik dankbaar voor die 11 maanden extra tijd,ik mis haar heel erg,maar daar heb ik zo bewust afscheid van kunnen nemen,maar Do...

niet Do... |(

ben er echt ziek van...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 22:38

:(:)
Zit het met kippevel te lezen...... Jij beschrijft jouw gevoel, hoe ik nu al weet dat wij ons voelen wanneer er ooit iets met onze mannetjes gebeurd..... ;(
Ik kan nu wel zeggen, dat de scherpe kantjes er wel een keertje vanaf gaan, maar dat weet je zelf ook wel en dat maakt jouw verdriet voor nu geen moer minder -O-
Vanaf hier een dikke knuffel!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 22:59

dank je wel voor de knuffel.. :)

vandaag is tino jarig,hij is 12 jaar geworden...ik ben zo blij dat hij dit heeft mogen worden,en nog zo "gezond" is.. :j
Afbeelding

maar ....ook joes had vandaag 12 moeten worden...en ik mis haar zo erg...mijn meissie,mijn grote trots...mijn knuffelzoen hond...
Afbeelding

kon ik de tijd nog maar een keer 12 jaar terug zetten,en het nog een keer helemaal over doen...

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 12:49

Weet helemaal hoe je je voelt, ik mis Roc ook nog zo iedere dag en nu weer met Luffy erbij ;(

Roc was ook zo echt helemaal mijn maatje, mijn vriend, mijn alles....

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 19:54

Ze zijn zo onmisbaar en onvervangbaar hè? Zo dankbaar als je ook bent voor alle mooie jaren, zoveel pijn doet het ook..
Als ik is een manier wist om die pijn te laten vervagen...

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 19:57

Dit is gewoon het meest rotte aan het hebben van dieren, je moet normaal gesproken afscheid nemen en rationeel weet je het ook wel maar emotioneel mis je je schaduwen soms zo erg.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 23:49

Bigone, dat klopt en daarom sta ik toch iets anders in het hebben en verliezen van dieren of het verliezen van een menselijke dierbare.

Als ik de keus zou hebben tussen het terughalen van mijn hond of mijn moeder, dan weet ik het wel.

Dat wil niet zeggen dat ik mijn overleden honden niet mis want die mis ik verschrikkelijk. Het zijn er inmiddels best veel.

Mijn lieve Droopy, 17,5 jaar geleden geboren, een ongelukje. Ik moest zelf de navelstreng doorknippen en twee weken geleden moeten besluiten dat het einde een feit was. Zijn mama hoorde al bij mij.

Ik droom elke nacht over Dropje. Zo'n vriendje, en al zo lang

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 04:31

Nogmaals sterkte meid.

Volgende maand is Quinto 14 jaar weg en ik mis hem nog steeds :( Al kan ik het beter plaatsen nu ik mijn antwoorden heb gehad.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-13 08:41

poetser,ik ben blij voor je dat je de antwoorden gekregen hebt die je zocht en dat je verwerken kan beginnen...

en ik ben in de gelukkige positie dat ik mijn beide (schoon) ouders nog heb,dus ik ken alleen het verdriet van mijn honden ( paarden en andere dieren ook erbij genomen),en dan heb ik een stel honden gehad welke nou net niet de "gouden randjes"honden waren de de afgelopen jaren overleden,deze verwerken sneller en makkelijker merk ik....

maar deze 2...ik heb geen kinderen,maar denk dat mijn liefde voor deze 2 honden net zo groot is als voor een moeder haar kindje..

ik was er al zo bang voor toen ze nog leefde,en dan trooste ik me nog met de gedachte dat Do nog wel 2 of 3 jaar zou duren...

ik zat zondag animal airport te kijken waar iemand een hondje terug kreeg na 3 maanden,dan stromen de tranen gewoon spontaan over mijn gezicht...wat zouden wij ook blij zijn om elkaar terug te zien,kan het me zo voorstellen hoe dat moet zijn...

alleen ....zal er voor mij nooit meer een weerzien zijn.... |(