Na leuk contact is als het goed is Bobbi verkocht en wordt hij morgen opgehaald. Nu het nieuws nog aan mijn zoontje vertellen Hij is superleuk maar ik ga verzamelen als alles blijft en dat is niet de bedoeling. Dan heb ik de blue golden nog
Muronia mooie kittens. Allemaal al flink kleur aan het krijgen.
Celiien
Geplaatst: 11-01-23 13:30
jaa daar ben ik weer. lekker weekje vrij gehad om Bob te laten wennen. Wat een heerlijk beestje is het heel lief, een praat graag en houd van knuffelen/ bij je zijn. Roep ik heel hard, Waar is Bob?? komt hij met een noodgang uit de gang of zn tunnel gerend met een prrt prrt wieeeeeee
goed, hier wat foto's :
enige puntje waar ik tegenaan loop is dat het volwassen kattenvoer veeel interessanter is dan het kattenvoer.. ofwel ben constant hem naar zijn eigen bak aan het verplaatsen. waar hij vervolgens dan wel eet, dus het is niet dat hij het niet lekker vind
Maakt dat nu niet uit dan? Hij wordt woensdag 12 weken. Volwassenvoer is van Carnilove, fresh chicken/rabbit. Hij kreeg vanuit het nest Applaws.
Als het niks uitmaakt, ga ik lekker mixen. Vind het ook zo zonde om de zak anders weg te gooien.. Ze krijgen ook naast het voer wat er staat, allebei een halfblikje van edgar/cooper natvoer om de dag. lekker alle merken door elkaar dus, maarja die oudste is erg kieskeurig en doet het eigenlijk supergoed op carnilove (en ze wil het eten, want dat is ook maar de vraag elke keer).
Ik mix kittenvoer en volwassenvoer ook. Beifong wilde anders geen kittenvoer eten.
purny
Geplaatst: 11-01-23 14:19
Chille Bob...
Smee__
Geplaatst: 11-01-23 14:28
Kittenvoer is met name wat vetter dacht ik. Hier hebben ze ook eigenlijk nooit kittenvoer gehad. Ben vrij snel begonnen met Power of Nature voeren en dat was voor alle leeftijden. Daar bleek Bowie niet tegen te kunnen dus toen overgestapt op Purizon en dan ook gewoon de volwassen variant. Ja en verder vooral natvoer, ook volwassen. Ze zijn gewoon goed groot geworden hoor
Gewoon mixen. Kittenvoer als je het langs volwassen voer legt zit niet zo gek veel verschil in. Vaak is het de grote en verder weinig verschil. Hier krijgen ze allemaal kitten voer volgens de zak.
Die hebben ze wel voor volwassenen maar die brok vinden ze hier te groot. Vooral de abessijn dames met hun kleine bekje vinden dat niks. Maar als ik die zakken naast elkaar lig is alleen de grote van de brok anders. Dus ze krijgen lekker kittenbrok.
donnar
Geplaatst: 11-01-23 18:27
Muronia, wat zijn ze schattig!! En leuk 3 verschillende kleurtjes
Caro29, oei dat is altijd lastig.. Wel heel fijn dat je een leuk huisje gevonden hebt!
Oh wat is Bob knap! En inderdaad, dan gewoon volwassen voer
De kittens gisteren, ze zijn zo leuk!
Ghostattack
Geplaatst: 11-01-23 18:42
Oh wauw die onderste twee!! Vooral rechtsonder! Hebben!
Bobbi is opgehaald en komt super terecht. Ben er blij mee. Het is echt een sociale broekzakkat zoals ik dat noem en dat was precies wat zij zoeken ivm 1 van de kinderen. Zal stil zijn zonder hem
xPareltje
Geplaatst: 11-01-23 21:30
Voor iedereen nog de beste wensen! Helaas even een mindere periode gehad maar ik ben weer terug Ik ga proberen bij te lezen en te reageren. Paar dagen ziek op bed gelegen maar het gezelschap van Bailey deed mij goed.
Donnar wat een leukerds. Hebben ze al nieuwe bazen?
Caro fijn dat hij toch verhuisd is. Al zal het wel wennen zijn.
Pareltje je eigen ziekenhulp is nooit verkeerd. Al is ziek zijn stom.
Marcella
Geplaatst: 12-01-23 11:04
Heb een probleem 2 kittens weigeren vast voer te eten. En mama dwingt ze nu minder melk te drinken. Ze vallen nu af.
Heb nog een flesje van die eetlust opwekker, maar de andere katten reageren ook op de geur en willen dan ook. En eigenlijk wil ik het alleen nood gebruiken. Aan de andere kant afvallen is ook niet goed voor kittens.
Smee__
Geplaatst: 12-01-23 11:19
Brokjes of natvoer? Anders natvoer proberen, misschien dat ze dat wel willen? Of vers vlees?
Laatst bijgewerkt door Smee__ op 12-01-23 11:19, in het totaal 1 keer bewerkt