Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sterre98 schreef:Hebben jullie trouwens tips voor fijne kattenbak grind?
Heb nu houtkorrels, hadden ze in het asiel ook, stuift natuurlijk niet, en daar ben ik wel even naar opzoek.
Mijn longen trekken dat gestuif niet zo goed.
caro29 schreef:Hier eten de kittens (van juni) hun kitten natvoer niet meer. Eigenlijk vind ik ze te jong voor adult
PeerAppel schreef:@Chevax, knappe motormuis
@Muronia, achhhDie pootjes. Zo lief!
@Purny, gezellig he als ze zo bij je liggen en gewoon aanwezig zijn.
Ik heb dus, tijdens Moos zijn vermissing, besloten dat ik helemaal kotsbeu was van mijn kattenbak. Ik had al grind geprobeerd van meerdere merken en later ook klei, maar ik pik de geur van kattenbakvulling o-ve-ral boven uit. Kon er echt niet tegen. Dus heb het PeeWee systeem gekocht en daar ben ik echt heel bij mee. Ik vis de drollen eruit, rommel de uiteengevallen korrels wat door elkaar zodat het in de onderbak valt en dan leeg ik die onderbak zodra hij vol zit. Dan het hele spul even in de sop en ik ruik gewoon helemaal niks. Echt tevreden mee!
Enige is dat ik die grote had moeten kopen. Moos is sinds zijn avontuur bang voor donkere ruimtes en deed iedere keer zijn ontlasting op het matje voor de kattenbak, omdat hij niet goed in de bak durfde. Dus heb de kap eraf gehaald. De bak staat uit zicht gelukkig.