Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:En een veer op de deur,zodat de deur vanzelf dicht gaat.
Pallatin schreef:Geen sluiter idd op de deur hoor, dat is idd gevaarlijk….
En verder tja, ik snap je keuze ergens wel maar vind m ook nog wel erg jong om nu al te wieken. Gezien z’n wat afwijkende stand en kracht in z’n pootjes is het imo jammer dat hij dat nu niet kan compenseren met z’n vleugels. Mijn grote papegaai is ook op erg jonge leeftijd gewiekt (niet door mij) en het heeft daarna jaren geduurd eer hij goed leerde vliegen…
aangezien Kruimel nu al gewiekt is; zeker ook de andere kant ook wieken, dan ontwikkelen z’n borstspieren zich iig symmetrisch.
Pluttersput schreef:Maar mensen.. hij kán vliegen. Hij kan zelfs nog steeds heel goed vliegen. Ik heb dat denk ik al 3 keer gezegd.. hij kan zich gewoon nog prima vliegend redden.
Edit: en dit is ook het laatste wat ik er over ga zeggen. Ik heb geprobeerd het uit te leggen waarom ik deze keuze maak, en het is ook gewoon gebeurd. Dat mensen vinden dat ik het niet had moeten doen snap ik, ik heb ook getwijfeld. En daarmee deze keus gemaakt en daar ook naar gehandeld. Voor mij is daar de kous mee af
8nnemiek schreef:Ik zou willen dat we onze valkparkiet vroeger ook hadden geknipt.. Die is namelijk weg gevlogen toen mijn moeder het afval even buiten ging zetten, en de deur op een klein kiertje liet staanIs al zeker 20 jaar geleden maar ik baal er nog steeds van. We hebben hem nooit meer terug gevonden. Dus ik snap het heel goed.
Een vliegengordijn met van die magneten zou misschien ook nog een idee zijn. Klapt meteen vanzelf dicht maar wel ongevaarlijk als ie er tussen zou blijven.