En een tijdje terug s'ochtends dit uitzicht vanuit het raam van de woonkamer. Niet heel duidelijk, maar in het echt mooiere kleuren.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nikass schreef:Oh geweldig Janouk! Die tweede poster![]()
Promoterik zíe het die reiger zeggen. Wat grappig die twee soorten naast elkaar. Hoe lukt het je nou langs de snelweg zo'n foto te maken? Vanuit de auto?

.Nikass schreef:Sorry beetje late reactie, maar erg leuk Prompter! Ik vind die kleine vogeltjes altijd zo schattigmaar het lukt mij niet om ze met mijn mobieltje vast te leggen
.
.
. De kudde waar mijn twee pony's uitkomen verzorg ik ook nog steeds dus ook daar kan ik komend broed seizoen nog altijd van de jonge Torenvalken genieten.
.
!
Nikass schreef:Oh fantastisch! Op welke stal sta je! (Zo'n stal wil ik ook)
(Gimli is mijn veulen sinds eind oktober 2023). Ik bof echt onwijs met deze plek. Het zijn zulke lieve mensen die het hart op de juiste plek hebben voor zowel mens als dier
.
!
.
. Na een paar minuten fotograferen is de Groene Specht weg. Ik berg de camera weer op in de tas. Loop naar mijn pony's toe om ze nog even een knuffel te geven voor ik weg ga naar de kudde. Wat doet de Groene Specht?!!
.
.
), en de podcast ga ik sowieso beluisteren Janouk!
. Hopelijk heb ik dit jaar meer geluk en ontdek ik weer een nest. Jammer dat ze nooit twee keer dezelfde holte gebruiken, ik moet dus echt weer op zoek.