Helaas geen Mexx voor ons. Hij is de lieveling van Eva. Logisch, hij is prachtig
Een teefje kan helaas niet. Ik heb drie teefjes en dat zijn best pittige dames. Een kleine erbij wordt een te grote strijd. En dat wil ik die kleine niet aandoen.
Er is vast iemand die dit lieve teefje een prachtig leven kan bieden.
Jee, daar kijk ik van op. Wat zal dat moeilijk zijn voor jou Kainda. Wat lief dat je van m afziet. Al die tijd heb je je lekker zitten maken en verheugen en nu is het over. Ik hoop dat je een lief ander vriendje vindt. Vandaar Eva.. Jammer had ik dit geweten had ik ons Dribbeltje (leutje poing) niet genomen, maar het is goed zo. Had graag je Milaatje gehad, maar ben zoals gezegd nu al compleet, 6 honden is wel genoeg. Succes met zoeken naar een fijn baasje voor die mooie meid!
Lessie
Geplaatst: 05-02-14 11:43
Hier helemaal gek op Mila, ga dus maar even snel praten met mn mamsie!
Wat goed dat ook Mila dr huisje heeft Dus dat wordt nog even 2 weken volop genieten van je grut en dan weer wennen aan de stilte... Spannend hoor Maris..tis een leukieleukie..
Pipo, heb je een hondje erbij inmiddels, of heb ik je tekst verkeed begrepen? Omdat je interesse ook wel uitging naar Mila? *leuk leuk leuk*
Ja het is een kruising van een heleboel haha. Hij blijft klein.. woog nog lang geen kilo toen hij kwam. en zit inmiddels op de 1550 gram en is van 2 okt. Het is een soort mislukt hondje heeft ook een raar neusje, net geen hazelip. Maar hij is onwijs leuk en daar gaat t om.
nee de teller staat echt op t maximum! Maar goed stel er is ergens weer een heeeeeeeel zielug hondje.... wat echt hulp nodig heeft... dan zien we wel weer verder.
hihi Pipo, hij lijkt precies op mijn kreteens vuilnisbakkie..niet qua kleur of qua grootte, maar qua smoeltje..die is inmiddels al bijna 14 jaar..maar nog steeds dat neusje en hij heeft ook nog eens een enorne onderbeet