Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
komt wel goed , gelukkig kan ik vogeltjes kijken (al zal dat niet lang meer duren).
. Misschien ben ik toch niet zo geschikt voor ze
. Maar Escartje zit nu weer lekker onderaan zijn sepia geplakt
dat word goed zoeken , straks sta je aan het hoofd van een uitbraak

ach hij zit nu weer waar hij hoort
Shirley schreef:Vertel het gerust, Succubi
Iedereen gooit weleens een blaadje sla weg waar z'n huisdier nog aanbungelt, niks om je voor te schamen
Of was het wat anders ?
. Ik had zijn voerbakje gepakt, eronder gekeken, niks gezien en leeggegooid. Vervolgens vers lekkers erop en Escar geroepen "Diner!"... Maar geen Escar, achteraf had ik hem al 2 dagen niet gezien
. Dus ik in paniek de bak stukje voor stukje leeg gegaald... NIKS! Dus ik aquarium randen nakijken, alles waterdicht, deksel is zo dicht dat hij zelfs klemt! Alles weer korrel voor korrel terug in het aquarium gedaan, alles uitgeplozen... Paniek sloeg toe, aqua maar weer netjes ingericht en alles op zijn plek, stel dat ik hem over het hoofd had gezien!
) toen manlief me riep en moest komen kijken... klep van de prullenbak stond open... Met Escar op de klep geplakt...
.... Schaam me diep!! Heb hem idd met zijn slaatje bla de prullenbak in gekiept
terwijl ik nog wel onder zijn bakje had gekeken! Dacht dat ik hem écht niet zag!
kan je ze niet meer over het hoofd zien .
Shirley schreef:En ik maakte maar een grapje ...
Ga nu toch ook vrezen voor Gootje ! Zou het niet kunnen dat je hem op soortgelijke wijze bent kwijtgeraakt ?
Misschien kun je je toch beter beperken tot dingen van varkensformaat, die zie je niet zo snel over het hoofd
... die ben ik óók een keer kwijtgeraakt... en mijn merrie ben ik een keer vergeten en naar huis gereden toen ze nog aan het hek van het weiland stond (binnen 1km erachter gekomen en terug gesjeest). Mijn (toen nog) hengst zijn deur niet goed gesloten en heeft de heeeeele nacht rond gedoold in de open schuur
.
cherell0 schreef:haha , volgende keer volgroeide slakken aanschaffenkan je ze niet meer over het hoofd zien .
aaahhh het is erg sneu en hopelijk komt gootje ook nog terecht
?
, rare slak