doet/deed geen pijn trouwens, is gewoon uitslag. Krijg ik soms van die stekeltjes (hebben wel meer mensen, sommigen denken dat er misschien iets op zit waar je uitslag van krijgt). Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
doet/deed geen pijn trouwens, is gewoon uitslag. Krijg ik soms van die stekeltjes (hebben wel meer mensen, sommigen denken dat er misschien iets op zit waar je uitslag van krijgt). 

net zo'n wedstrijd als de vorige (ik wil gewoon nog steeds dat wiel winnen, altijd mooi meegenomen
)

valt me sowieso nog mee dat er wat bruikbaars uit is gekomen want hij had echt z'n bui niet, wilde absoluut niet stilzitten
Nee, wilde egels hebben vaak parasieten bij zich dat klopt. Maar dit is een speciaal soort dat wordt gefokt als huisdier, dus die hebben geen vlooien
als het goed is natuurlijk. Je houdt ze gewoon in huis immers. Ze kunnen wel mijt krijgen bijvoorbeeld als je dat in huis hebt (zit soms in hout), en je moet ze ook af en toe ontwormen. Maar niemand wil vlooien in zijn huis
Fiffill schreef:Loopt jouw kat/hond/hamster/ander huisdier altijd met vlooien rond?Nee, wilde egels hebben vaak parasieten bij zich dat klopt. Maar dit is een speciaal soort dat wordt gefokt als huisdier, dus die hebben geen vlooien
als het goed is natuurlijk. Je houdt ze gewoon in huis immers. Ze kunnen wel mijt krijgen bijvoorbeeld als je dat in huis hebt (zit soms in hout), en je moet ze ook af en toe ontwormen. Maar niemand wil vlooien in zijn huis

ben benieuwd naar de andere inzendingen, duurt nog even voor de wedstrijd begint.
"