Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
soesita schreef:@Muronia: Oh, wat zijn ze zoet!Ik snap helemaal dat je er niet gerust op bent. Zou ik ook niet zijn. Ik blijf duimen dat het met deze drie goed komt. Oogjes open moet echt een fantastisch moment zijn. Dus toch maar zo goed mogelijk proberen te genieten...
Kerstboom: hebben we dit jaar niet omwille van de kittens. Misschien volgend jaar eens proberen, als de wilde haren er wat af zijn.
Vuurwerk: Hier af en toe een knal, maar ze lijken er aan te wennen. Komt wel goed. En onze oude buitenkat moet maar weer een nachtje binnenblijven. Dat vind ze vast niet leuk, maar één nachtje per jaar heeft ze dan maar pech.
Nieuws van Ganymedes en Hyperion: Wij hebben deze week met ons gezin gestemd over het al-dan-niet vrij laten van de kittens. Gelukkig had ik een ruime meerderheid medestanders en blijven de kittens dus binnenkatten.![]()
Ze kunnen wel dagelijks een frisse neus halen; het terras hadden we al afgezet voor we ze gingen afhalen. En nu de kogel door de kerk is krijgen ze er nog een stuk tuin bij. Ik ben gisteren al het materiaal gaan halen en bouw de komende dagen een ren van 2,5 x 4,5m, direct aansluitend aan het terras. Zo wordt het dus één groot buitenverblijf van 4,5m x 5,5m. Er staat al een vlinderstruik in, en er komen nog diverse grassen en een minivijvertje met visjes in. En natuurlijk loop- en zitplanken. Ik heb echt zin om er in te vliegen, maar het weer zit niet mee.![]()
Zo is de toestand nu:
[ [url=m/OuoKVe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/07R3wy.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit is het stuk dat er bij komt:
[ [url=m/Vi8qep.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als het jullie interesseert, plaats ik af en toe een update.
Marcella schreef:Tijm, peterselie en munt zijn ook planten die leuk zijn voor katten en volgens mij nog meer.
Hier nog maar 1 kitten onder de 600 gram. Heb even handen vol aan de hond.
Smee__ schreef:De beste wensen nog allemaal!
Bowie vond het prachtig, die heeft de halve avond zo voor 't raam gestaan
[ [url=m/EnVSMJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen we rond 00:30 weer binnen waren lag ie wel met grote ogen op bed onder de deken, toen was het toch iets teveel van 't goede denk ik![]()
Marley vond het echt afschuwelijk, die kon zich maar niet neergeven en bleef maar rondlopen. Maar het is nu weer heerlijk rustig dus ze zijn ook weer lekker chill