Beifong is een belhamel. Helaas voor haar mag ze niet verhuizen.
purny
Geplaatst: 27-12-22 20:26
luuntje schreef:
Purny hoe is het gegaan bij de dierenarts?
Marcella succes met het beestenspul verhuizen.
Beifong is een belhamel. Helaas voor haar mag ze niet verhuizen.
Ze heeft haar booster gehad en zag er goed uit volgens de dierenarts. Hart is ook in orde. En ze is iets meer dan 2 ons afgevallen Er zit toch iets van een raskat in denken we. Ze heeft te stevige poten voor een Europese korthaar en pluimpjes op haar oren. Ze ligt nu alleen wel helemaal uitgeteld op de stoel.
Celiien
Geplaatst: 27-12-22 20:40
ooojee, ik mag mij ook melden. Volgende week dit jongetje ophalen. Vanmiddag wezen bezoeken en hij kwam meteen naar ons toe. Hing vervolgens in vriend zn benen omdat hij opgetild wilde worden. Daarna handen aflikken en bij mij ook kroelen en likken. Vervolgens kijken wat hij kon uitvreten met touwtjes van jas, haar en een capuchon Hij is een Britse korthaar, zonder stamboom. ouders wel volledig getest etc. alles zag er ook prima uit, broers/zussen/tante/vader aanwezig.
We gaan hem Bob noemen. Ik denk dat het een grote jongen gaat worden
Ik zoek nog steeds een baasje voor hem. Dat is beter voor hem omdat de andere poezen niet geholpen zijn. Hij is top met mijn zoontje. Hij heeft beperkingen en het maakt hem gewoon niet uit als er wat aan hem getrokken wordt of zo. Hij is zo voorzichtig. Er is alleen geen interesse in hem of in het andere poesje
Sorry voor de ego-post. Ik kom net terug van de dierenarts met 1 van onze kittens. Die ging vandaag opeens hard achteruit. Niet willen drinken, alleen maar slapen, afvallen. Hij was inmiddels al onderkoeld en uitgedroogd. Hij heeft een injectie met vocht gehad en we moeten hem ieder uur met een spuitje melk geven. Hij moet bij ons op de huid liggen om op te warmen met een kruikje erbij. Hartje en longetjes zijn goed, slikreflex heeft hij nog dus dat is gunstig maar het wordt een spannende nacht. Duimen jullie mee? Het blijkt een katertje te zijn kon ze ons vertellen. Wat kunnen ze opeens hard achteruit gaan
Sterkte Muronia, ik duim mee dat de kleine man de nacht door komt
Marcella
Geplaatst: 27-12-22 23:56
Sterkte is nooit leuk. Heb het vorig jaar bij Alexia gehad zo ineens, maar dan wel oudere leeftijd. Zeer waarschijnlijk een virusje opgepikt. Maar kan hard gaan ineens.
Oh en de hond is totally in love of de kittens en was ze zelfs.
Laatst bijgewerkt door Marcella op 28-12-22 00:22, in het totaal 1 keer bewerkt
caro29
Geplaatst: 28-12-22 00:21
Sterkte. Hopelijk overleefd hij het!
Ik heb de krolse dames even van elkaar gescheiden. Maken elkaar helemaal gek en de jongste zat de andere steeds in de nek te bijten en te domineren. Denk er steeds serieuzer over om degene die nu 2 nestjes heeft gehad te steriliseren. Laatste bevalling was ook zwaar met een dode kitten.
Marcella
Geplaatst: 28-12-22 00:24
Blue en Maira deed vroeger kont aan kont.
caro29
Geplaatst: 28-12-22 00:29
Ook gezellig. De oudste zit boven in een kamer waar zij lekker kroelt tegen een krukje. Hopelijk gaat zij zo slapen en schreeuwt zij niet iedereen wakker
Voor de andere sws nog geen kater gevonden en moet nog echo’s