Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wuis schreef:Morgen!
terpentijn schreef:Nou, dan maar het laatste nieuws: het gaat uit de kunst met Valco, alleen heb ik nu gekneusde ribben. Was met hem en Pelle naar het vennetje gegaan op warme vooravond, konden ze lekker zwemmen. Toen ik terug wilde gaan riep ik ze, kwamen de idioten keihard aanrennen, en dreunt Valco schuin achter in mij knieholte. Maakte ik een slag van 180 graden en bens viel ik zijdelings op mijn ribbenkast op het asfalt van de weg. Resultaat: gekneusde ribben. Eerst dacht ik dat ik er wat gebroken had, zo'n helse pijn doet dat. Val je niet van je paard, dan maar over je hond. Hij bleef netjes bij me staan wachten toen ik naar adem happend op de weg lag, de brave borst, hij begreep er natuurlijk niks van.
Verder heeft hij geen enkele terugslag meer ghad wat het bewegingsapparaat betreft en is hij nog wat aangekomen, je ziet totaal geen botdelen meer uitsteken; hij is mooi gestroomlijnd nu. Verder heb ik nog een aantal nieuwe foto's, die kan ik er misschien nog op (laten) zetten, en dan is het denk ik wel "schluss" met dit tpic aangezien er ook niemand meer op reageert, begrijpelijk, want er valt verder van hieruit ook niks te melden, behalve positieve berichten. Hopelijk bereikt hij bij mij nog een flinke leeftijd!
xXVeronaXx schreef:Prachtig gezegt Constantijn,
Die hond heeft toch maar geluk gehad met jou,
Ik hoop dat je nog lang plezier van hem kunt hebben!