Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cayenne schreef:Mwah, ik heb ook nog Joy die fluit en dat is toch echt een popje, dus er is nog hoop
En de man die ik voor Diva had uitgekozen zou ook nog een popje kunnen zijn. Die laat nog erg weinig van zich horen namelijk
Cardy schreef:Cayenne schreef:Mwah, ik heb ook nog Joy die fluit en dat is toch echt een popje, dus er is nog hoop
En de man die ik voor Diva had uitgekozen zou ook nog een popje kunnen zijn. Die laat nog erg weinig van zich horen namelijk
In het ergste geval kan je gewoon de namen van Diva en Djinti omwisselen haha
Ik zie het al voor me
Djinti kan gelukkig voor beide geslachten, alleen Diva zou dan wel even anders moeten ja
gram schoon aan de haak. Dat gaat een megavalk worden
Ik kon hem dus nog net opvangen 

)
Alleen op de foto zie je ze net niet 
Ik heb nu maar wat minder zaagsel in het broedblok gedaan zodat ze wat lager zitten, anders klimt hij er straks veel te vroeg uit

Cayenne schreef:Die vlekken heeft ie nog steeds hoorAlleen op de foto zie je ze net niet
Hij groeit echt als koolIk heb nu maar wat minder zaagsel in het broedblok gedaan zodat ze wat lager zitten, anders klimt hij er straks veel te vroeg uit
![]()
Ik zou zijn eten maar in bulken van 25 kilo per keer inkopen
En ik vind ze prachtig, maar liefde maakt blind
Hahaha geweldig!! 
Het is gewoon een bodemloze put
Volgens het schema zou hij tussen de 40 en 50 gram moeten wegen, dus ik gok dat hij met lege krop tegen de 75 a 77 gram zit en dan is hij dus echt uit de kluiten gewassen