Zelfde hond andere situatie en andere persoon die haar diep diep diep beledigd heeft
Ik dacht dat ze binnen was en had de deur naar buiten dicht gedaan. Ik wou net op de bank gaan zitten totdat ik 1 dramatische blaf hoorde Staat ze bij t keukenraam op
Mevrouw zat luid gillend op de trap, ze wilde naar de slaapkamer maar die werd gelucht
Es_ther
Geplaatst: 04-11-22 15:19
Ik vroeg alleen of ze van mn dekje wilde gaan…
Goudhaan1
Geplaatst: 07-11-22 14:02
"Onze" stalpoes, begint zich toch hard af te vragen waar de kattensnoepjes blijven, twijfelt over eventueel gebruik van klauwen/tanden als dit bespottelijke gedrag van luid gelach nog lang door blijft gaan.
Hoezo “wat doe jij daar?”, ik zit gewoon graag 20 cm verwijderd van de eierkoeken die jij dacht slim hoog weggelegd te hebben voor later op de avond.
Dacht je nou echt dat ik ze niet zou ruiken, omdat jij de verpakking nog niet hebt opengemaakt? Ben je nu al weer afgelopen vrijdag vergeten, toen je binnenkwam met een tas vol boodschappen en die (niet zo) wijselijk op de grond in de woonkamer zette om vervolgens weg te lopen (om van de WC gebruik te maken). Je was helaas net snel genoeg terug om mij uit de tas te zien springen met die zak verse croissantjes van de bakker in mijn bek, maar ik schoot snel met mijn prooi onder de bank en hoe je het ook probeerde, jouw armen waren net te kort, daar lag je dan… mooi op je buik te spartelen, dus had ik genoeg tijd om een half croissantje op te eten voordat je zo slim was om een bezem erbij te pakken.
Ben je afgelopen zaterdag al vergeten, toen jij wafels voor bij de koffie op een schoteltje gelegd had op het aanrecht, terwijl jij je omdraaide naar het koffiezetapparaat had ik snel al één van 4 wafels gejat en je had het niet eens door, totdat je een wafel tekort kwam voor het bezoek, je hebt niet eens de kruimels gevonden.
Zondag was echt feest, appeltaart voor de kittenkopers, jij hield jouw bordje met appeltaart wijselijk vast, maar die domme kittenkopers (die veel te afgeleid waren door mijn kleine huisgenoten) zette hun bordje op de salontafel. In één vloeiende beweging had ik het stuk taart op de grond gegooid en de volgende seconde was ik er al vandoor met een mooie grote brok, iedereen verbaasd achterlatend.
En jij denkt echt dat deze eierkoeken veilig zouden zijn daarboven? Mensen zijn zooo dom!