Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
luuntje schreef:Caro fijn dat je de katten kan scheiden.
Muronia ben je vrij als poes gaat bevallen?
Azula is soms misselijk, braakt dan.
Ik hou het in de gaten. Drinken doet ze goed. Eten ene dag beter dan de andere dag.
Welk wormenmiddel gebruiken jullie 2 weken voor de bevalling bij moederpoes?
Anna79 schreef:Spannend Muronia!
Mijn kater is nog steeds in de hobbel met zijn darmen, gisteren en vandaag weer zijn kont moeten wassen. Van ellende vandaag weer ander voer opgehaald, hypoallergeen weer, dat is het enige waar hij het goed op doet, ik ben zat van de diarree
xoranlover schreef:luuntje schreef:Caro fijn dat je de katten kan scheiden.
Muronia ben je vrij als poes gaat bevallen?
Azula is soms misselijk, braakt dan.
Ik hou het in de gaten. Drinken doet ze goed. Eten ene dag beter dan de andere dag.
Welk wormenmiddel gebruiken jullie 2 weken voor de bevalling bij moederpoes?
Ik ontworm niet voor de bevalling. Ik stuur ontlasting op voor onderzoek en dan ontworm ik voor een dekking. Katers hebben bij ons ook allemaal tritrichomonas en giardia test gehad (zo niet dan dek ik daar niet).Anna79 schreef:Spannend Muronia!
Mijn kater is nog steeds in de hobbel met zijn darmen, gisteren en vandaag weer zijn kont moeten wassen. Van ellende vandaag weer ander voer opgehaald, hypoallergeen weer, dat is het enige waar hij het goed op doet, ik ben zat van de diarree
Wat voer je dan voor voer?
xoranlover schreef:Heb je Giardia snap test laten doen of lab test? En ook getest op tritrichomonas? Daar kunnen ze ook van aan de dunne raken.
Wat je kunt doen. Alles over boord gooien. Minimaal 2 weken alleen rauw vlees geven. Dan hebben de darmen een oppepper met goede bacteriën. En van daar uit verder gaan.
Dit adviseren we vaak en echt bijna altijd werkt het.
Als ie het goed doet op RC ook goed. Maar hou er rekening mee dat die niet echt hypoallergeen is.
Anna79 schreef:xoranlover schreef:Heb je Giardia snap test laten doen of lab test? En ook getest op tritrichomonas? Daar kunnen ze ook van aan de dunne raken.
Wat je kunt doen. Alles over boord gooien. Minimaal 2 weken alleen rauw vlees geven. Dan hebben de darmen een oppepper met goede bacteriën. En van daar uit verder gaan.
Dit adviseren we vaak en echt bijna altijd werkt het.
Als ie het goed doet op RC ook goed. Maar hou er rekening mee dat die niet echt hypoallergeen is.
Geen idee, ik moest van 3 dagen ontlasting verzamelen en dat is getest.
Vers vind ik lastig omdat de poes daar niet van houdt en ik liever heb dat ze hetzelfde eten.
Waarom is Royal canin hypoallergenic niet hypoallergeen