Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Sowieso gaan ze lekker naar boven als ze daar behoefte aan hebben. Mijn voorspelling is dan ook dat blacky sowieso wel naar boven zal rennen en daar zal blijven. Ik gok dat Nina bang en nieuwsgierig is en als ze mer rusr gelaten wordt ze uiteindelijk wel zal wennen en ergens gaat liggen. Maar her hangt een beetje van de pup af tot hoe ver ze met rust gelaten zal worden. Anders gaat zij ook lekker naar boven

Hij kijkt ook altijd zo vriendelijk als ik per ongeluk z'n schoonheidsslaapje verstoor bij het maken van een foto.. sorry not sorry.

).

Sinds zondag hebben mijn vriend en ik er 2 kleine poezenkinders bij, geboren op 4 oktober dit jaar en nu dus 9 weekjes oud. Ze doen het echt ontzettend goed! Vanaf de eerste dag hier al goed eten, goed drinken en netjes op de bak. Ze zijn geboren en opgegroeid in een gezin en zijn al veel gewend qua drukte. De reis vond de grijze (Coco) niet zo heel leuk, maar de zwarte (Casper) leek haar te kalmeren door haar in dr nekvel te grijpen. Eenmaal thuis was Coco super dapper en Casper bleef nog lang in het mandje zitten, die hebben we er uiteindelijk zelf maar even uit gehaald en toen ging ook hij op onderzoek. Wel zagen we dat hij een knakje in het puntje van zijn staartje heeft en zn staartje halverwege slap blijft hangen.. Maar hij doet verder wel gewoon alles dus daar maken we ons niet direct zorgen om. Dit laten we uiteraard wel even checken als we van de week langs de dierenarts gaan voor de vaccinaties en het chippen