Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yamcha schreef:het is gewoon des honds om op je rug te slapen
sigrid1182 schreef:super hoor.....hij lijkt het helemaal gevonden te hebben....
eens een dober altijd een dober.....
zijn zulke heerlijke honden...
Wesseltje schreef:Waren er maar meer mensen zoals jij.. hoe jij voor je honden gaat!
terpentijn schreef:Dat er dan ook nog dingen zijn ( ik ben nl. vnl. een paardenmens pur sang) die dan ook nog aardig kunnen aflopen. Ik weet maar al te goed, hoe het van de ene op de andere dag van een grote hoopvolle belofte in een gigantisch ongeluk kan veranderen.... Oook met een hond, en zeker met deze, kun je dat meemaken. IK HEB dat al (meer)malen meegemaakt , ik kan zeggen: het doet (veel) pijn.... Aan de andere kant: er zitten er misschien nog een paar op JOU te wachten. Waarpom in je eigen verdriet blijven hangen? Ik heb een onuitsprekelijk en onmbeschrijflijk verdriet gehad toen mijn MEISJE, mij Sweetie, mijn Dobermangrietsje dood ging aan een sudden heart-attack? Maar toch was ik klaarblijkelijk niet doof en blind voor de roep vn "Wuis". Natuurlijk voel(de) ik me schuldig, maar hij is hier en leeft hier nou, en ZIJ is al meer dan een jaar dood.... Moest hij dan ook maar dood? Omdat je daarom niet reageert, die andere niet kan vergeten? Ik ben dolblij met MIRO/VALCO, elke dag weer. Pelle ook. Denk ik dan niet meer aan, mijn liefste meiske? Sweetie? Mijn bruine Dober-grietsje? Natuurlijk. Maar dat is gebeurd, ze ligt onder het Pereboompje nou, en een andere hond zit niet meer in een betonnen hok, maar heeft twee vriendinne, een boerderij, en iemand(en) die van hem houden. Dat is toch ook wat waard? Zijn rare heupbotjes zijn nu zo ongeveer WEG. Einedelijk, geweldige hond, goeie, beste kameraad voor Pelle en Blackie...,..BRave vent ... waarom hebben ze je niet gehouden? Waarom hebben ze niet VAN je gehouden? Terwijl jij niks liever wilde, GEZIEN te worden, voopr wat je was. Maar het makt niet meer uit: IK zie je Valco, ik zie je, ik zie wie je bent, en wat je wil.... Dat is het geheim. Ik zie hem wel. Wuis zag hem ook. Verder niemand, vrees ik......