De fantastische Dobermann *Is geplaatst!! zie pag. 18*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

shavira

Re: De fantastische Dobermann *Is geplaatst!! zie pag. 18*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 13:47

Jeetje...wat ziet hij er al goed uit zeg!!!!!!! Geweldige kop heeft ie toch! En die laatste foto...zou het toeval zijn?..mijn kruising dober ligt ook altijd zo op zijn rug...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 14:01

Da's toeval denk ik Lachen *LOL*

Mijn Duitse Herder doet het namelijk ook, en die is raszuiver Lachen

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 14:26

ik volg dit topic al een tijdje en vind het echt super dat je hem opgenomen hebt en dat alles zo goed gaat.
Hij is echt super veel verbeterd sinds dat hij bij jou is.....

@shariva: ik heb een raszuivere bearded collie die ook altijd zo ligt te slapen.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 15:28

Wat heerlijk om hem te zien met zijn vrolijke blik in zijn ogen,
echt geweldig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 16:12

hermlein: ik denk dan idd dat het niet iets van dobers is... het is gewoon des honds om op je rug te slapen Lachen

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 16:15

Yamcha schreef:
het is gewoon des honds om op je rug te slapen Lachen

Hier ook allebei regelmatig lekker op de rug Ja

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 17:34

Zo, die is er goed uit gaan zien!

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 18:13

Jeetje Constatijn, wat knapt hij op! Hele leuke foto's, hij ziet er oprecht tevreden uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 14:22

Het gaat nog steeds supergoed hoorde ik gister wel weer over de telefoon. Haha!

Het wordt tijd dat ik langs ga, ben even met Bep in 'onderhandeling', want het zou natuurlijk wel leuk zijn als we samen konden gaan! Ja

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 14:39

super hoor.....hij lijkt het helemaal gevonden te hebben....

eens een dober altijd een dober.....

zijn zulke heerlijke honden...

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:25

sigrid1182 schreef:
super hoor.....hij lijkt het helemaal gevonden te hebben....

eens een dober altijd een dober.....

zijn zulke heerlijke honden...

Helemaal mee eens! Haha!

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 21:46

Hij ziet er inmiddels weer wat gezonder uit! De hond is gewoon totaal gelukkig hier, en ik zelf (iki heb daar echt grote problemenm mee, omdat ik vele ellende met mijn eigfen gehad), ben ook overstag. Ik vin dhet superlullig t.o.v. de grootste liefde in mijn leven FIETSJE (aka: Sweetie), maar diot is een hond, die er verder niks aan kan doen, dat hij iets mankeert. hij WEET het zelf niet eens, ik ga hem niet wijzer maken.... IK koop ballen en speeltjes, en ik hoop elke dag weer opnieuw... kopm op vent, we gaan er voor, ikm weet het wel, jij niet, houwen zo, zeg maar .... Hij is ook ZO dolp

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 21:53

Wat een geweldige foto's!!!!
Heerlijk!!
Je ziet het geluk in zijn ogen.
Heerlijk maffend en op de rug draaiend genietend van een zacht plekje.

Echte geweldig terpetijn!!

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 22:20

Het is eigenlijk NOG beter. Wuis en iemand andrs willen volgende wqeek langskomen (wij hebben volgende week een Dorpsfeest in Zuidlaardervween...),m maar deze hond is nu zo lamgzamerhand, een beetje, wat ik me voor ogen had, voor een Doberman. Waarmee ik wil zeggebn een DOBER MAN. Dat wil zggen: niet een uitgemergeld stuik NIKSn ( want de foto's, zijn ook al weer een tijdje (1 of 2 weken geleden) genomen, mar NU DAN! Nou is hij BIJNA zoals ikl het graag zie..... geen heupbotjes, ribbenkastje mag, vent, als je links of rechts buigt, wijk, de mensen hier, allemaal, zijn zeer vlij met hem. Ik ben zeker zelf elke dag nog blij, niet alleen, omdat hij - hoe beperkt ookt- een soort van toekomst heeft, maar meer nog, om het dfeit, dat hij een echt hondenleven heeft, hier. En als het einde moet komen, dan za het hier zijn, in zijn eigen thuis, dan laat ik hem hier inslapen, niet, natuurlijk, ij een en of andere dierenarts, in een een of andere praktijk, hoe goed dan ook .... Heeft hij niet genoeg meegemaakt? Is hij, door alles heen, niet dezelfde fantastische hond,. Miro, gebleven? Ja, ja, en nog eens ja! En dat voor eenDobermann reu!

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 22:25

Heerlijk heerlijk heerlijk!! die hond heeft het zo getroffen!!
Ik hoop dat dit nog heel lang mag gaan duren!!

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 23:06

Dat er dan ook nog dingen zijn ( ik ben nl. vnl. een paardenmens pur sang) die dan ook nog aardig kunnen aflopen. Ik weet maar al te goed, hoe het van de ene op de andere dag van een grote hoopvolle belofte in een gigantisch ongeluk kan veranderen.... Oook met een hond, en zeker met deze, kun je dat meemaken. IK HEB dat al (meer)malen meegemaakt , ik kan zeggen: het doet (veel) pijn.... Aan de andere kant: er zitten er misschien nog een paar op JOU te wachten. Waarpom in je eigen verdriet blijven hangen? Ik heb een onuitsprekelijk en onmbeschrijflijk verdriet gehad toen mijn MEISJE, mij Sweetie, mijn Dobermangrietsje dood ging aan een sudden heart-attack? Maar toch was ik klaarblijkelijk niet doof en blind voor de roep vn "Wuis". Natuurlijk voel(de) ik me schuldig, maar hij is hier en leeft hier nou, en ZIJ is al meer dan een jaar dood.... Moest hij dan ook maar dood? Omdat je daarom niet reageert, die andere niet kan vergeten? Ik ben dolblij met MIRO/VALCO, elke dag weer. Pelle ook. Denk ik dan niet meer aan, mijn liefste meiske? Sweetie? Mijn bruine Dober-grietsje? Natuurlijk. Maar dat is gebeurd, ze ligt onder het Pereboompje nou, en een andere hond zit niet meer in een betonnen hok, maar heeft twee vriendinne, een boerderij, en iemand(en) die van hem houden. Dat is toch ook wat waard? Zijn rare heupbotjes zijn nu zo ongeveer WEG. Einedelijk, geweldige hond, goeie, beste kameraad voor Pelle en Blackie...,..BRave vent ... waarom hebben ze je niet gehouden? Waarom hebben ze niet VAN je gehouden? Terwijl jij niks liever wilde, GEZIEN te worden, voopr wat je was. Maar het makt niet meer uit: IK zie je Valco, ik zie je, ik zie wie je bent, en wat je wil.... Dat is het geheim. Ik zie hem wel. Wuis zag hem ook. Verder niemand, vrees ik......

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 23:21

Jeetje wat is hij al veranderd ! Super !! Lachen

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 23:49

Hahaha, hij is NOG MEER (soorry voor de hoofdletters, ik heb begrepen dat sommige mensen dat irrititant vinden, in mailtjes)veranderd. Wat ik wilde, dat die bekken-heupbotjs niet meer te zien zouden zijn, daar zijn we nu al bijna. Geweldig. Ik heb weer nieuwe foto's, ik hoop dat ik nog een beroep mag doen op Wesseltje, om ze via de onvolprezen famili HUt (die vier digitale zoons hebben....) d latste foto's dan op het forum te (laten) zetten. Als men al dacht dat hij er op di foto's al goed uit zag! Nou ziet hij er eindelijk min of meer "normaal" uit. Wat is normaal? Draait hij zich helemaal naar links of rechts, kan je een aanduiding van zijn ribbenkast zien. Verder?Een "normaal" gezond ogende hond, met een fijn uigevuld lijf. Zie foto's. Zo snel mogelijk al ik ze proberen te versturen. Vorige foto's, hoeqwel iedereen vond dat hij "er geweldig uit zag" , deden hem toch niet ceht recht. Hij ziet er beter uit. Ook is het misschien aardig om te vermelden, dat hij sedert drie dagen geen terugval" qua beweging meer heeft gehad, waarbij ik onmiddellijk moet vermelden, dat hij ook vrij weinig heeft gelopen (althans buiten, ik bedoel niet: op het erf, kan hij altijd heen, als het ware), maar ik had vreselijk weinig tijd om hem mee naar buiten te nemen (naar buiten aan de lijn - gebeurt ook niet meer, trouwens, het is nu: het borsttuig). Dus hij is de laatste drie dagen el wat te kort gekomen.... merk je dat dan aan hem? Hallo! Wat zou je denken? Bijna onhoudbaar van de energie in huis! Je moe wel elke dag als je niet met hem echt naar buiten (de velden in) twee keer een half uur voetballer, anders heb je geen lebvn meer! Wat ook een arre tik is van hem: hij maakt m elke morgen om kwart voor zes wakker. Komt ie met die neus hjee waklkler worden! Niet dus: half zes, of kwart over ze, nee, precies kwart voor zes. Ga jeje toch afvragen: wat is dat? Wat dat vroeger iets in zijn leven? Maakt mijverder niet uit, want ikben sowieso een EARLY BIRD, maar op een gegeven moment begon het mij el op te vallen, dat het steeds op precies deelfde tijd was. En aan Pele heb ik ook nikd, die is aan mijn vroege (soms wel vijf uur in d ochtend) gedrag gewend, du doet dan vrolijk mee.Nou ja, als ik die twee ook samen bezig zie, en de levendigheid die Pelle sinds zijn komst heeft gekregen kan ik alleen mar zeggen: Misschien heeft het wel zo moeten zijn. Nou nog hopen, dat het wat langer duurt, dan de prognoses voor hem ...

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 00:33

Waren er maar meer mensen zoals jij.. hoe jij voor je honden gaat!
Ik lees steeds met een glimlach.

En ik zie de foto's weer verschijnen, doe het graag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 08:15

Wesseltje schreef:
Waren er maar meer mensen zoals jij.. hoe jij voor je honden gaat!

Ja

Ik kan niet wachten om 'mijn hondje' weer te zien, want ja, hij is toch ook EEN BEETJE van mij. Haha! Haha! Haha!

En ik wil hem zooo graag weer zien. Lovers Volgens mij krijg ik echt een totaal andere hond te zien (qua uiterlijk dan), omdat hij zo is aangekomen! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 20:08

terpentijn schreef:
Dat er dan ook nog dingen zijn ( ik ben nl. vnl. een paardenmens pur sang) die dan ook nog aardig kunnen aflopen. Ik weet maar al te goed, hoe het van de ene op de andere dag van een grote hoopvolle belofte in een gigantisch ongeluk kan veranderen.... Oook met een hond, en zeker met deze, kun je dat meemaken. IK HEB dat al (meer)malen meegemaakt , ik kan zeggen: het doet (veel) pijn.... Aan de andere kant: er zitten er misschien nog een paar op JOU te wachten. Waarpom in je eigen verdriet blijven hangen? Ik heb een onuitsprekelijk en onmbeschrijflijk verdriet gehad toen mijn MEISJE, mij Sweetie, mijn Dobermangrietsje dood ging aan een sudden heart-attack? Maar toch was ik klaarblijkelijk niet doof en blind voor de roep vn "Wuis". Natuurlijk voel(de) ik me schuldig, maar hij is hier en leeft hier nou, en ZIJ is al meer dan een jaar dood.... Moest hij dan ook maar dood? Omdat je daarom niet reageert, die andere niet kan vergeten? Ik ben dolblij met MIRO/VALCO, elke dag weer. Pelle ook. Denk ik dan niet meer aan, mijn liefste meiske? Sweetie? Mijn bruine Dober-grietsje? Natuurlijk. Maar dat is gebeurd, ze ligt onder het Pereboompje nou, en een andere hond zit niet meer in een betonnen hok, maar heeft twee vriendinne, een boerderij, en iemand(en) die van hem houden. Dat is toch ook wat waard? Zijn rare heupbotjes zijn nu zo ongeveer WEG. Einedelijk, geweldige hond, goeie, beste kameraad voor Pelle en Blackie...,..BRave vent ... waarom hebben ze je niet gehouden? Waarom hebben ze niet VAN je gehouden? Terwijl jij niks liever wilde, GEZIEN te worden, voopr wat je was. Maar het makt niet meer uit: IK zie je Valco, ik zie je, ik zie wie je bent, en wat je wil.... Dat is het geheim. Ik zie hem wel. Wuis zag hem ook. Verder niemand, vrees ik......

Heel herkenbaar, dat gevoel.... hou maar van m Constantijn... hij houdt ook van jou.
Het doet verd*md veel pijn om je maatje te verliezen. Maar... it's better to have loved and lost, than to have never loved at all....

En Wuis: Geef Miro/Valco een dikke knuf als je er heengaat, ja?
Je bent een bijzonder mens, dat je deze hond een tweede kans gaf...

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 13:47

Echt helemaal geweldig om al die update's weer te lezen,
Ik hoop zo dat jullie nog een lange tijd van elkaar kunnen genieten!

Wuis, wanneer ga je hem weer opzoeken?
Jij zal ook wel overgelukkig zijn dat hij zijn plekje gevonden heeft!

Nogmaals echt super wat jullie voor deze hond hebben gedaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 14:10

De 14e ga ik hem weer opzoeken! *LOL* Hyper!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 22:24

Oeh nog 2 weekjes!
JE zal vast niet weten wat je ziet (positief natuurlijk!) Haha!

Super gewoon

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 15:34

A.s zaterdag komt Wuis met een Dober-fan-vriendin, dus daarna weer update (en foto's). Verder uiteraard alles heel erg GOED!