Dankzij dit topic hebben wij een tijdje geleden een Grieks straatkatje geadopteerd. Blij mee. En dan zie ik dit prachtige meisje en da denk ik.... oooooh smelt! Zou die er nog bij kunnen....? Ik doe het niet hoor, maar wat is ze mooi!
Ze is ook heel gezellig. Heel de tijd aan het kletsen enzo.
Net kregen ze wat snoepjes voor ik naar bed ging en toen wilde ze vooral Lily kopjes geven. Die vond dat allemaal maar irritant, want die wil vooral snoep eten. Was wel heel schattig dat Lucy zo haar best aan het doen was. Want ze doet ook gerust even bozig als een van de anderen te dichtbij komt en madame is er niet van gediend.
Ja ze doet het goed. Ze snapt het kattenluikje nog niet, maar we kunnen haar gewoon aaien en ze geeft hele harde kopjes. Optillen vind ze spannend, maar dat geeft niks.
Oké, ik ga een poging doen om m'n man om te praten!
rockwitch
Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-24 20:06
Haha succes. Ik heb vandaag allemaal filmpjes gekregen van een van de andere meiden, zij zijn nu met zijn tweeën in Roemenië en hebben al sowieso 2 hele leuke pups van straat geplukt, nog een ander zwartig, ruwharig hondje en helaas hebben ze er ook een heleboel moeten laten lopen omdat we gewoon geen opvang gezinnen hebben waar we ze onder kunnen brengen en de adopties zijn ook wel terug gelopen. Het is echt hart verscheurend om te zien dat we er zoveel niet kunnen helpen.
Ze heeft ook filmpjes van de katten gemaakt die nog bij Oana zitten, maar ik weet niet hoe ik filmpjes hierop kan krijgen.
Deze pup hebben ze eerst laten lopen, maar ze zijn ‘s avonds terug gegaan om hem toch op te halen.
Het zwarte ruwhaartje.
De twee pups
Als iemand weet hoe ik filmpjes kan toevoegen hoor ik het graag.
Ik ben een stille meelezer, maar ik zal je in gedachten houden voor als we een pup willen adopteren. Wij hebben nu nog een oudje.. en willen als ze overlijd (ik hoop dat t nog ff duurt) toch wel weer een pup.. en ik vind deze wel heel erg leuk!
Mevrouw is inmiddels volleerd schootpoes. Ze is echt heel lief, niet echt snugger want ze is hier een week en snapt nog steeds niet hoe het kattenluikje naar de serre (en het eten) werkt. We moeten dus meerdere keren per dag even het luikje voor haar open houden en dan duikt ze er zo door, maar als de klep naar beneden zit dan gaat ze er echt niet doorheen. Het is maar goed dat ze zo schattig is.
Wesseltje
Geplaatst: 17-11-24 11:32
Haha dat is niet echt snugger nee, maar haar koppie maakt het goed
Lucy is nog bij ons, wat natuurlijk prima is alleen het botst wel wat met haar en Lily. Lucy kan dan lekker dramatisch gillen als Lily haar plaagt. Maar op een ander moment liggen ze samen op het kussen van de hond, dus het zijn echt twee meiden haha.
Ze snapt inmiddels het luikje, gelukkig maar haha.
Arme Abby ligt nu vaak op de grond terwijl de katten lekker voor de kachel op haar kussen liggen met zijn allen.