En z'n cocktailprikker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
axel_1997 schreef:Bootsiebob schreef:Oooh en in mijn droom was hij een zij
zou het een teken zijn?
culaccino schreef:Wel bijzonder dat dat niet aan het uiterlijk te zien is! Lijkt me lastig daten voor die beesten, of zouden ze het kunnen ruiken of zo?
Pluttersput schreef:Karuna, wat ook kan is dat de veertjes verkeerd zijn afgenomen. De kweker van Kruimel zei ook, je moet die veertjes plukken en dan niet meer aan de veerschacht komen. Want dan zit zijn dna er op en is de uitslag standaard mannelijk. Dus misschien dat er zoiets gebeurd is bij die van jou? Wel leuk, denk dat ze zich wel fijn voelden dan, als ze gingen nesten en broeden en alles
Ibbel schreef:culaccino schreef:Wel bijzonder dat dat niet aan het uiterlijk te zien is! Lijkt me lastig daten voor die beesten, of zouden ze het kunnen ruiken of zo?
Reuk, zang, gedrag, dat allemaal zorgt ervoor dat de meeste vogels zich niet vergissen.
En daarnaast komt homofilie ook gewoon voor. Artis heeft al jaren een homo-paar gieren, die een paar jaar geleden ook nog een donor-ei hebben mogen uitbroeden.
Ibbel schreef:Pluttersput schreef:Karuna, wat ook kan is dat de veertjes verkeerd zijn afgenomen. De kweker van Kruimel zei ook, je moet die veertjes plukken en dan niet meer aan de veerschacht komen. Want dan zit zijn dna er op en is de uitslag standaard mannelijk. Dus misschien dat er zoiets gebeurd is bij die van jou? Wel leuk, denk dat ze zich wel fijn voelden dan, als ze gingen nesten en broeden en alles
NopeDan zou de uitslag standaard vrouwelijk zijn, bij een mannelijke kweker
![]()
XY is man bij de mens maar vrouw bij een vogel.
Maar ik kan me echt niet voorstellen dat een laboratorium het verschil tussen menselijk en vogel-DNA niet zou opvallen.