haha je hebt gewonnen Als mijn ouders terug zijn van vakantie (over 2 of 3 weken, geen idee) dan zal ik zodra ze weten dat ik nieuwe huisdieren heb (:P) wat visvoer in een bakje op de bbq doen
Hoe zijn jullie slakken inmiddels gegroeid? groeien ze goed?.. bij mij wel hoor de ene wat harder dan de andere, maar al zeker eentje die toch een halve cm gegroeid is
Hihi wat leuk om te zien allemaal, die foto's en verhalen.. Ik wil er ook wel 2, maar vriendje is nog niet overtuigd..
SpeechLess
Geplaatst: 06-08-13 12:05
Ik had nog even een vraagje over de potgrond.. Als er op een zak staat dat er voeding inzit voor bijv. 5 maanden, betekent dit dan dat het bemest is of moet er dan echt opstaan 'bemest'?
Hier gaat het trouwens goed met de slakjes hoor! Ze hebben zelfs al een grotere bak, alleen mogen ze daar nog niet in want dan kan ik ze nooit meer vinden En ik heb een sla kweeksetje gekocht, zodat ik sla kan gaan verbouwen voor ze
Ik heb gezuiverd veengrond in de bak en dat houden we vochtig. Vinden ze heerlijk en ze groeien heel hard.
arabella2000
Geplaatst: 06-08-13 12:30
Dat is bemeste potgrond volgens mij. Ik hb een mengsel van potgrond en cocopeat (van de action) gepakt. Maar dit mengsel heeft eerst nog bij planten gezeten.
grace1989
Geplaatst: 06-08-13 13:44
Is de slak die spoorloos was alweer terecht eigenlijk?
Succubi
Geplaatst: 06-08-13 15:52
grace1989 schreef:
Is de slak die spoorloos was alweer terecht eigenlijk?
mijn slak had gisteren ook eitjes gelegd... ik heb ze wel verwijderd... ik heb er momenteel 8 en dat is genoeg... deze zijn al iets groter... ik ben van plan er 4 weg te doen... als iemand intresse heeft... het gaat om 2 met bruin huisje en 2 met licht huisje