Ohh dan heeft ze nog even. Denk eerder dat ze pas rond woensdag, donderdag geboren zullen worden. Weet je hoeveel er tussen eerste en laatste dekking zit?
Zo, eindelijk een oplossing gevonden om weer foto's te kunnen plaatsen. Intussen leven Hyperion en Ganymedes hier alweer een paar maanden en ze zijn gegroeid als kool!
Zo waren ze toen ze hier aankwamen (4 maanden oud):
En zo zijn ze nu:
Echt flinke katten zijn het geworden. Met heel verschillende karaktertjes. Hyperion is nieuwsgierig en altijd in voor actie. Als er ergens iets te doen is, is hij er bij. Hij is van weinig bang en wil overal meedoen. Ganymedes is meer op zichzelf en bekijkt de dingen liever vanop een veilige afstand. Maar als hij ziet dat iemand zich op de zetel installeert ligt hij als eerste luid spinnend op schoot.
Ze hebben intussen kennis gemaakt met onze oude rosse kattin Pumps. Eerst van op veilige afstand, want het is letterlijk geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.
Maar stilaan ontstaat er een soort gewapende vrede. En dat is eerlijk gezegd meer dan waarop we hadden durven hopen. Ik denk niet dat ze ooit dikke vrienden zullen worden (en dat ligt zeker niet aan de heren!). Maar als ze elkaar accepteren en met rust laten zijn we dik tevreden.
Tot zover mijn update.
Marcella
Geplaatst: 28-11-22 10:25
4 Kittens tot nu toe. Mevrouw is stiekem zonder mij begonnen.
Ik heb vandaag kattenkruid spray gekocht. Had her op de grond gespoten om te zien hoe ze op de spray zoudwn reageren. Ik had twee agressief rollende katten op de grond
De reactie die ze op kattenkruid geven is echt geniaal
Is het haar eerste nest Marcella? Ik heb hier ook een hond(je) die ik toch wel op afstand wil houden. Ik denk dat ze de kleintjes als speelgoed ziet en dat wil ik niet riskeren. Ik ga een traphekje plaatsen in de deurpost van de ruimte waar Luna haar kittens mag krijgen, zodat Luna er wel in en uit kan maar de hond er niet bij kan komen.
Inmiddels ben ik ook begonnen met de baby-uitzet. Nog ruim 3 weken te gaan, dus ik lig mooi op schema zo