Je hebt de site www.fokkenenzo.nl die verkopen een kraampakket. Weegschaal heb ik gekregen van mijn man. En ik wil een kittenbox/bevalkist kopen als Azula echt zwanger blijkt te zijn.
Beifong net gillen en ik was in de keuken. Hmm er heen gelopen, bleef gillend op de krabton zitten. Hoorde een zachtere miauw. Zat Azula opgesloten in het toilet. Achter mij aan geglipt toen ik oogzalf voor mezelf gebruikte.
Hahaha, die van mij komen me ook halen als er eentje ergens opgesloten zit. Nou is het voor Dimi niet zo’n probleem, want die maakt zelf deuren, kastjes en lades open.
Heatcliff wel fijn dat ze je komen halen. Maar echt ze zijn best vaak op het verkeerde moment op de verkeerde plek. Komt door hun nieuwsgierigheid
Marcella
Geplaatst: 21-11-22 16:25
Hhhmm als iemand opgesloten is word ik echt niet gehaald.
Anna79
Geplaatst: 22-11-22 08:30
Inmiddels ontlasting en urine onderzoek gedaan en was beide schoon! Hij is wat gevoelig op de darmen, dus even een tijd lichtverteerbaar voer. Vandaag een spannende dag, want meneer raakt zijn ballen kwijt
De hobby kamer is omgebouwd naar kitten kamer. Inclusief traphekje om hond buiten te houden.
Anna79
Geplaatst: 22-11-22 11:51
Marcella schreef:
Had hier gisteravond de slijmprop. Iets eerder dan verwacht.
Spannend, veel succes!
caro29
Geplaatst: 22-11-22 12:38
Marcella schreef:
Heb al 2 reserveringen dus mogelijk is alles al besproken.
Dat is mooi. Ik heb er nog 2 en alleen maar rare reacties de blue golden mag op zich wel blijven (stiekem alle 2 wel maar dan geen nestje met de andere). Kater is niet handig met open dames
De kater is zo leuk. Echt een familie kat. Het kan hem allemaal niet gek genoeg gaan of druk genoeg zijn. Hij gaat als een koning in het midden liggen. Dol op spelen en bij je liggen. Als hij er in januari er nog is gaan de ballen eraf
donnar
Geplaatst: 22-11-22 15:41
Spannend! Heel leuk, ben benieuwd naar de baby’s
Hier nog een keer gerekend en komt precies goed uit dus onze Joy is gisteren naar haar date gegaan.
Teddy heeft inmiddels al een babybuikje Ze is zo aanhankelijk! Continu in de buurt, op je voeten, tegen je voeten, op je schoot etc. Heel lief
LoveGlove
Geplaatst: 22-11-22 15:44
Marcella schreef:
Als ik ruimte had zou mijn huis vol met dieren zitten.
Gewoon precies dit
Ik had echt 5 katten en 8 honden en nog 4 paarden gehad ofzo. Miss nog een vogeltje hier of daar, of een konijn of knaagdier. waarschijnlijk wel een slang erbij en een hagedis of leguaan. De paarden zouden gezeldschap hebben van schapen en geiten en misschien zelrs een ezel. En ik zou ook nog best een varken als vuilnisbak willen. Ja, als her kon was het hier gwn een dierentuin geweest
Anna79
Geplaatst: 22-11-22 16:11
Mijn grote vent is goed door de castratie gekomen Hij is alweer aardig wakker!
Donnar mooi buikje hoor. En de andere op date. Spannend.
Mijn kruikjes.
Muronia
Geplaatst: 22-11-22 19:59
Oh caro, dat is vervelend maar zal vast uiteindelijk wel goedkomen?
Donnar mooi om te zien, hoe ver is ze nu?
Ik zou ook nog veel meer dieren hebben als ik puur mn gevoel zou volgen. Ik heb nu al een halve kinderboerderij (een hondje, 2 1/2 kat, een aquarium met malawicichliden, 9 kippen, 2 konijnen en 5 paarden), maar dan had ik nog dwerggeitjes en ezels erbij willen hebben. En als geld geen rol zou spelen ook een toyger
Anna wat fijn dat de castratie goed is verlopen. Leuk dat jij ook een ventje hebt met zo'n leuke witte broek aan