Blacky vind de hengelspeeltjes het leukste
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
robinxfellow schreef:Eindelijk iets gevonden wat Moos echt leuk vind! Natuurlijk had ik verschillende dingen gekocht voor hem maar ik merkte dat het hem niet echt langer dan 5 minuten bezig hield. Dus vanmiddag iets anders voor hem gekocht wat meer beweegt en hij meer moeite voor moet doen. En hij vind het helemaal geweldig!![]()
[ [url=m/WfZKr3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9aEp2r.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/buFGgi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jammer dat ik geen filmpje geupload krijg want hier kan ik echt uren naar kijken
Muronia schreef:Nahh dat is toch niet bitchie? Die kijkt lief![]()
Hier ligt het volk elke avond zo bij mij:
[ [url=m/Vb5hti.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel relaxed, maar ik kan me amper bewegen, dus aan het eind van de avond ben ik meestal uitgedroogd en heb een blaas die op knappen staat omdat ik het zo sneu vind om ze eraf te sturen zodat ik drinken kan pakken of even naar toilet
xoranlover schreef:Maar dat hoor ik vaak. Ze worden ook vaker samen gehouden.
Ik gok dat je dan moet showen bij een onafhankelijke vereniging. FiFe zal hem niet worden.
Ik wil heel graag Elani kampioen hebben voor de kittens krijgt. Nu hebben we 11 december een show in Oss. Dan ga ik alleen mijn vriendin kan niet mee.
Nu zag ik dat Felikat in Januari een 2 certificaten show heeft in het weekend van 14 en 15 januari. Categorie 4 heeft dat op zondag dus kan Elani mits ze 3 keer haar CAC haalt ( Oss en deze show) dan al kampioen worden. Kan ze ma de kittens door naar de kampioensklasse
Annemiek73 schreef:xoranlover schreef:Maar dat hoor ik vaak. Ze worden ook vaker samen gehouden.
Ik gok dat je dan moet showen bij een onafhankelijke vereniging. FiFe zal hem niet worden.
Ik wil heel graag Elani kampioen hebben voor de kittens krijgt. Nu hebben we 11 december een show in Oss. Dan ga ik alleen mijn vriendin kan niet mee.
Nu zag ik dat Felikat in Januari een 2 certificaten show heeft in het weekend van 14 en 15 januari. Categorie 4 heeft dat op zondag dus kan Elani mits ze 3 keer haar CAC haalt ( Oss en deze show) dan al kampioen worden. Kan ze ma de kittens door naar de kampioensklasse
Soms zie je ook internationaal kampioen bij een poes staan, wanneer worden ze dat dan?