Geen idee wat ie wil, naar binnen is het niet aangezien in de deur al 5 keer open heb gedaan maar word wel een beetje bang zo
Dammie schreef:Diva-Jenny, heb je foute kleren aan? Zijn mandje op de verkeerde wijze gestofzuigd ? Geademd?Dat laatste zal het zijn vrees ik. “Gaat slaapkamerdeur barricaderen”
Tinkie wou Bonnie wel even helpen.Gelukkig voor tinkie kon Bonnie nu niet extreem veel nukken.Maar Bonnie Was not amused...
Jenny ben je in orde? Kat zit nog buiten?Hagelslag mooi stel paarden.Onze Siamees wil graag buiten in de (afgesloten) tuin spelen.Maar dat is om 8 uur ‘s ochtends best koud aan haar voeten.
Dammie schreef:Ja Selina, laat die regen dan ook ophouden.Lukt niet, regen werd zelfs hagel. Sorry kat Zal een regendekentje voor haar kopen.
Hoe durf ik te moeten leren, mijn arm beweegt steeds met het schrijven. Zo vreselijk. ZUCHT.En misschien had hij niet zo moe gekeken als hij me niet om 7:30 wakker had gemaakt.
't Arme ding moet in de zielige sokken bak zitten omdat ze nergens anders een mandje heeft staan waarin ze kan liggen
Moet ik alweer mijn mand delen met een kat (gelukkig houd ze wel van de katten en deelt ze maar wat graag haar mand )
Independence schreef:Ik word altijd heel blij van dit topic En hagelslag, ik vind jouw hond zo leuk, knap stabijtjeZe vind zichzelf ook heel erg leukHier een filmpje van saar die het niet eens is dat jiske niet wil spelen https://youtube.com/shorts/Fts3KwkHw6E?feature=share
Mijn moeder had haar voor een wasbeurt meegenomen naar de trimsalon ..Ik zou niet rustig op de bank zitten