luuntje schreef:Dat zijn veel spullen.
Sturdi kende ik nie, zin er mooi uit.
Mand met naam, waar heb je die laten maken? Die is wel heel leuk.
Zo’n show is een hele dag toch?
Ja sturdi is een investering. Ze zij niet goedkoop. Daarom hebben we ook niet meteen aangeschaft je kunt ook kooien huren van de vereniging. Ik heb 1 groene en mijn vriendin ook en dan hebben we samen nog dezelfde in het grijs. Mocht iemand van ons meer dan 2 katten me hebben dan kan de grijze sturdi mee.
En die mand met naam heb ik zelf gemaakt.
JA show is de hele dag. Voor ons als exposanten start de dag meestal ergens tussen half 7 en 9. Nu in Panningen is de veterinaire keuring tussen half 8 en 9 uur. Dan moet je met je kat naar de dierenarts die kijkt of de chip klopt en of ze geen beestjes hebben. Ook de enting moet in orde zijn. Is dat oké dan moet je naar je vak in de hal. Daar ga je de sturdi op zetten. Je zorgt dat alles in orde is en zet de kat erin. Dan kun je wachten tot je opgeroepen wordt om naar de keurmeester te gaan. 's Middags zijn vaak de best in show keuringen en de prijzen uitreiking. Vaak is het rond 17 of 18 uur klaar. Dan moeten we opruimen en dan de keurrapporten ophalen. Dan kunnen wij naar huis.
Deze show is voor publiek open van 10 tot 17 uur. Best leuk als je van katten houd om een keer te kijken. Heel veel rassen bij elkaar. En ook echt verschillende types bij elkaar.