Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Robin wat gaaf.
Sommige katten zijn gewoon introvert. En anderen extravert.
Azula verstoot zich ook voor vreemden.
Beifong springt op schoot bij vreemden.
Dat komt wel goed.
PeerAppel schreef:@Xoranlover, knappe dames
Ik ben even (bewust) stil geweest. Moos is 2 weken geleden niet meer thuis gekomen. Ik doe ze al zo bewust naar buiten als ik thuis ben, geoefend, gechipt, gecastreerd. Alles om maar ervoor te zorgen dat ze wel naar buiten kunnen, maar de kans zo te verkleinen dat ze "kwijt" raken. Twee weken lang uren door de wijk gewandeld, kattengrind gestrooid, shirts verknipt en verspreid. Maar geen spoor van Moos. Vanochtend kreeg ik een bericht van een dame, dat ze een kat had gevonden die opgesloten had gezeten in een garagebox. Toevallig was ik vrij en ben direct, stijf van de adrenaline, heen gelopen. Godzijdank was het Moos en had ik hem, totaal tegen mijn verwachting in, weer in mijn armen. Ik wist zeker dat hij er niet meer was en dat deed me zo'n pijn, dat ik hier reageren echt even niet op kon brengen.
Moos is nu weer veilig thuis en herenigd met zijn broer. Vreselijk honger en dorst, maar zo ongelooflijk blij dat hij weer thuis is![]()
[ [url=m/4Asaqs.jpg]Afbeelding[/url] ]
xoranlover schreef:Dit weekend alle showspullen uitzoeken en schoonmaken voor show volgende week. Zouden jullie het leuk vinden om een soort verslagje te lezen van de dag of is dat teveel van het goede?
3heathcliff5 schreef:xoranlover schreef:Dit weekend alle showspullen uitzoeken en schoonmaken voor show volgende week. Zouden jullie het leuk vinden om een soort verslagje te lezen van de dag of is dat teveel van het goede?
Ik zou dat wel leuk vinden, omdat ik geen idee heb hoe zo’n show werkt. Ik ben gevraagd om een keer met mijn kat naar een show te gaan en ben dus wel benieuwd naar wat ervoor geregeld moet worden en hoe de dag er zelf uitziet.
Fijn dat Moos weer thuis is PeerAppel!