Moos is leuk. Snel bellen en hopeljk an je hem ophalen.
Glove wat erg zulke mensen. Ik ga niet voor elk klein ding naar de dierenarts. Maar zit er regelmatig met hond of katten. Dat verdienen ze.
robinxfellow
Geplaatst: 02-11-22 13:38
luuntje schreef:
Moos is leuk. Snel bellen en hopeljk an je hem ophalen.
Vanochtend gebeld en ze hebben hem voor me gereserveerd. Zal nog even teruggebeld worden voor het maken van een afspraak omdat hij momenteel bij een gastgezin zit.
Tancreda4
Geplaatst: 02-11-22 13:48
Urine was goed, jaarlijkse check ook. Ja, z'n hartruis is duidelijk hoorbaar, maar verder was ze tevreden. Hij mag Ietsjes afvallen, maar dat wist ik al en zijn we mee bezig
Hij ligt nu bij te komen. Kijken of hij weer last van de prikken krijgt. Vorig jaar als kitten was hij er goed ziek van
Oh nee moederpoes is alweer krols. Dat was nou net niet de bedoeling. Vorige keer duurde dat maanden. Ik weet nog niet of ik nog een nest bij haar doe of sluit
robinxfellow
Geplaatst: 02-11-22 16:58
luuntje schreef:
Robin gaaf. Wanneer kan je gaan kijken?
Ik mag morgenavond komen kijken
luuntje
Geplaatst: 02-11-22 17:01
Robin veel plezier. Mag hij gelijk mee als het klikt?
Caro dat is lastig. Op de pil zetten een optie?
robinxfellow
Geplaatst: 02-11-22 17:13
luuntje schreef:
Robin veel plezier. Mag hij gelijk mee als het klikt?
Ik denk dat ik tot na het weekend daarmee wacht want ik heb maandag vrij, en moet nog wat dingen in huis halen.
Wij hebben een ventilator die op een plankje staat met wielen eronder. Beifong was zo druk met spelen dat ventilator midden in de kamer stond.
Marcella
Geplaatst: 02-11-22 21:41
Normaal is ze dit.
Laatst bijgewerkt door Marcella op 02-11-22 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Anna79
Geplaatst: 02-11-22 21:41
Vandaag een smeltmomentje, wij hebben onze (uit de kluiten gewassen) kitten vooral aangeschaft als kameraadje voor onze andere poes. Helaas is er voorlopig geen klik ondanks dat kitten daar erg zijn best voor doet. Hij begint daarom erg naar de hond te trekken, vandaag liep hij ineens naar haar toe, gaf haar een kopje en plofte tegen haar aan
robinxfellow
Geplaatst: 02-11-22 21:42
luuntje schreef:
Robin dat is toch prima. Watwil je nog kopen?
Bijna alles krabpaal/meubel, kattenbak/grind, voerbak/waterbak, speelgoed ect. Dus word ff inkopen doen vrijdag of het weekend als er een klik is.
Ja ze begint echt een kraag te ontwikkelen. Voor een poes heeft ze al veel maar een somali zit pas met 2 jaar het beste in de vacht. Ik ben echt al zo blij met hoeveel kraag en staart en broek ze nu al heeft.
Ik probeer dit weekend ook nog eens aan foto's van onze duiveltjesduo in het topic te zetten. Is helaas nog niet zo eenvoudig met mijn nieuwe telefoon...
Kat of eender welk ander dier op tijd naar de dierenarts zou eigenlijk toch vanzelfsprekend moeten zijn. Inderdaad niet voor elk wissewasje, maar als het diertje zichtbaar niet lekker is.
Robin dat is veel om te kopen. Maar wel leuk om te kopen.
Anna79
Geplaatst: 03-11-22 14:31
Vanmorgen een niet al te beste trimervaring voor mijn kitten (ben kattentrimmer). 15 minuten voordat ik een klant had, zag ik dat hij een grote plak kak aan zijn achterste had, letterlijk oliebol, gauw zijn kontje gewassen en het haar weggeschoren. Hij was het daar niet zo mee eens en heeft mijn man hard in zijn hand gebeten . Arme man en arme kat, gelukkig is hij niet meer boos op ons... Hij snoept steeds hondenbrokken en daar doe ik olie over, denk dat hij daarom een beetje rare poep had.
robinxfellow
Geplaatst: 03-11-22 21:37
Ik ben vanavond wezen kijken bij Moos. Vreemde mensen vind hij nog wat spannend maar er lijkt wel een klik dus dat is positief. Hij heeft een dipje in z'n gezondheid gehad maar dat gaat nu weer goed, maar daarom wilde ze hem nog een paar dagen in de gaten houden. Maar als alles goed gaat dan kan ik hem woensdag ophalen. En dan heb ik mooi de tijd om alle inkopen te doen I'm excited!