Mosi heeft nog geen baasje, word hier en daar wel over na gedacht. De pups zijn aankomende donderdag alweer 1 maand oud!! Gaat zo snel allemaal. Mila haar vacht is het langst, maar de andere worden wel langharig maar mila wat meer waarschijnlijk. Maar bij haar lijkt het ook langer omdat haar ondervacht een stuk lichter is. Ze eten ook al wat pap!!
Amy77
Geplaatst: 06-01-14 20:29
zooo leuk..ze worden steeds leuker en idd, die Mosi..zucht..(ik pb je straks nog eventjes).
Haha wat een Mosi fans. Het is nog steeds een goedzakkie! Mila haar vacht word indd lang. Ze zal meer vacht krijgen dan de andere pups denk ik. Maar de andere worden ook zeker langharig. Ben zo benieuwd hoe ze er volwassen uit komen te zien!!!
Ik ben heel benieuwd wat ze nu onderhand wegen. Want grootte is moeilijk te zien/ in te schatten zo. Misschien een bekend iets naast die leukerds zetten zoals een melkpak of een bierflesje ofzo. Zo heb he goed vergelijkingsmateriaal. Zou je dat willen doen? Lijkt me heel leuk.
Wat leuk dat hij een baasje heeft! Had al bijna een pbtje gestuurd....hihi....gelukkig geen tijd voor gehad, vriendlief ziet me aankomen. Maar geniet van hem! Hij is geweldig!
ik ga mosi nog vaak zien leuk. marlis is mijn zus namelijk. tijdens vakantie oid is hij bij mij altijd welkom. jammer dat er geen pup meer is ze zijn erg leuk.
kainda
Geplaatst: 11-01-14 08:16
Leuk Marlis gefeleciteerd! Heb je ook al hondjes?
Fijn dat alle keintjes nu een baasje krijgen.
Hoe gaat het met de pups? Lekker spelen en stout zijn?