Om even een beeld te geven hoe het eruit ziet als ik de carnibest op de borden doe:

Dan moet je je voorstellen dat het wemelt van de kittens, het gilt omdat ze denken dat ze nooit eten geven en ze hangen af en toe ineens aan je bovenbeen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Limoen schreef:Cheytjuh schreef:Ik moet echt zo mijn best doen om niet ze te willen aaien zo op het scherm, wat een prachtige poezels.....![]()
Zucht, ze zijn allemaal al vergeven toch ? Zeg maar ja, dan is de verleiding ook niet zo groot
![]()
Hahaha nee er zijn nog 3 gewéldige pluisjes beschikbaar. Ze zijn zooooooooooooooooooooooooooooo lief! Niet normaalDie katers van Lenthe, jémig. Ik zou ze zo willen houden. Ze lopen de hele dag mekkerend achter me aan als ik ze niet even wil knuffelen (of eten geef). Zooooo schattig
Airborn schreef:Nouja, ik heb in mn jeugd 1 kat gehad, gekregen toen ze 2 was en kwam van een boerderij. En die heeft bij ons in het dorp altijd buiten gelopen, en dat is nooit fout gegaan, dus wat dat betreft hebben we ook gewoon geluk gehad. Nou was dat zowiezo de ideale kat: buitenkat, maar ook een speelse kat en knuffel kat. Klein, at gewoon goedkope brokjes, was perfect op gewicht (mooi slank dus), nooit ziek...
En ik hou er van om deuren en ramen open te hebben. Dat is natuurlijk zowiezo niet handig als je katten in huis hebt die niet naar buiten mogen
Ach, nu een kat is zowiezo niet verstandig, dus ik heb nog ff om te bedenken wat ik wil
Duhelo schreef:uiteraard, helaas gaan de foto's van ons belange niet zo mooi zijn '(geen deftige camera)