Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Emj_23 schreef:En herkenbaar PeerAppel dat er altijd ruimte in je hart is voor meer kattenliefde. Ik zou een huis vol kunnen hebben, maar niet al mijn katten zijn het daar mee eens. Dus voor nu is het goed zo met 3 schatjes.
PeerAppel schreef:Ik snap dat €50 voor een Brit veel te weinig is inderdaad. Ik ga niet teveel erover nadenken verder, want het kriebelt enorm om nog een kat erbij te nemen. Ben zo gek op mijn katertjes, maar op een of andere manier blijft er ruimte over in mijn hartVooral als ik dan lees dat kittens geen huis hebben of katten waarvan de baasjes er niet meer voor kunnen zorgen... Gelukkig is m'n appartement te klein. Bij een volgende woning (met tuin) ga ik als housewarming cadeau voor mezelf eens een asiel in denk ik.
LWDaisy schreef:Hier 1 groot kattenhuis ipv een kattenkamer![]()
Wij hebben 125 euro voor onze Sansi betaald. Haar zusje Arya mochten we 6 weken later gratis ophalen. Mensen zagen dat ze hier goed zitten![]()
Sansi is stout. Ze keek me gisteren in de ogen en plaste op de kookplaat. Geen idee waarom. Van tijd tot tijd flikt ze dat gewoon. Ook in de zetel. Ze hebben met hun tweetjes 3 kattenbakken die ik elke dag uitschep, er ligt +-15cm zand in. De bakken waren schoon toen ze gisteren plaste.
Maar.. Ik kan er niet boos om worden. Blij wordt ik er ook niet van natuurlijk, maar boos worden heeft imo geen zin. Ik zucht, ruim het op en ga weer verder.
Sinds onze vakantie plakt Arya nog harder. Ik kan haar nu vasthouden als een kleine baby, en ze blijft graag minutenlang zo liggen. Sansi wilt dat niet haha, ze houdt haar pootjes stijf en wilt er graag vandoor. Gewoon aaien en knuffelen vind ze wel leuk.
Smee__ schreef:Mijn appartement is één grote kattenkamerM'n omgeving zegt altijd dat ik bij de katten woon, ipv de katten bij bij