Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik dacht even dat m'n hart uit mijn borst zou knallen zo warm werd ik dan vanbinnen
Zo fel als hij kan zijn wanneer het hem niet zint, zo'n zacht ei wordt hij als ie ontspannen is.
) en veel over vlooien. In al de jaren met katten nog maar één keer last gehad van een vlooienplaag. En toegegeven, dat was niet leuk en heel hardnekkig. Maar voor de rest nog nooit (merkbaar) vlooien in huis gehad met onze buitenkatten. Ze hebben wel altijd een vlooienhalsband om, maar eerlijk gezegd is die ook vaak dik over tijd.
Het is ook niet altijd eenvoudig om onze schuwe buitenkat te behandelen, waarmee dan ook.

En als ze dan eenmaal merken hoe lekker het is om te knuffelen zijn ze op den duur niet meer bij je weg te slaan.
Vind de namen nog steeds zo cool 

Maar nu zijn ze zo schattig samen, ze is niet meer bij 'm weg te slaan
Bowie was vooral stikjaloers maar heeft zich er nu bij neergelegd dat ie nu de aandacht moet delen

) en dan glipt George eronder als ik mijn knieën voor hem optrek en een soort tentje voor hem maak.

Vooral als ik dan lees dat kittens geen huis hebben of katten waarvan de baasjes er niet meer voor kunnen zorgen... Gelukkig is m'n appartement te klein. Bij een volgende woning (met tuin) ga ik als housewarming cadeau voor mezelf eens een asiel in denk ik.