Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Minty is zo stoer.
Was ze moe na het stranduitje?
Patienten gaan beter?
Ogen en diarree weer oke/weg?
Ik wacht nog steeds op Azula haar krolsheid.
Beifong blijft speelmuizen zwemles geven in de waterbak.

maar als ik dat nu doe blijf ik aan de gang. Ok, nu klinkt het alsof mijn huis echt heel smerig is, maar zo is het niet haha!
Wat is dat voor tuigje? Ziet er fijn uit! Ik heb voor die van mij Tre Ponti maar heb het idee dat Marley die niet fijn vindt. Deed laatst haar oude kitten tuigje en gewoon een dun bandje om de buik en de nek bevalt haar beter heb ik het idee
Godzijdank in mijn eigen 'achtertuin' en schrok ze er zelf zo van dat ze bleef staan. Ik kon haar zo oppakken en binnen neerzetten.
Maar ze vonden ze hier ook niet super succesvol.
Die had dan weer niks met zo'n simpel tuigje. Maar Marley denkt ondanks vaak oefenen nog steeds dat ze niet kan bewegen in de Tre Ponti

Smee__ schreef:Hier krijgen ze ook niks tegen vlooien. Preventief ontvlooien (of ontwormen for that matter) heeft helemaal geen zin. Maar het zijn wel ook binnenkatten ja.
Zo'n fijn, nuchter mens! Plus ze verkoopt ook geen RC of andere troep, alleen voer van hoogwaardige kwaliteit
luuntje schreef:Eileen ik word zo blij van jou en Minty.
Jullie horen bij elkaar.
Ik was net voor vlooienspul voor de hond bij de dierenarts en vroeg of er ook tabletten tegen vlooien voor katten zijn. Schijnen er te zijn maar of de werking goed was wist de assistent niet.
Zijn wel injecties die een halfjaar werken en vlooien steriel maken.
Iemand bekend met injecties of tabletten?