tweede haarbal tot nu toe, maar ze zijn dan best een beetje sneu vind ik altijd Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Druif_01 schreef:Oh een haarbal, dat ziet er soms toch moeizaam uit als ze die eruit werken.
ik kreeg gister nogal wat complimenten over mijn techniek 
Druif_01 schreef:Wauw! Jouw katten zijn echt ontzettend mooi Xoran! Oh enne…geef je vader maar even de complimenten doorik kreeg gister nogal wat complimenten over mijn techniek
Eilleen, haha zit je dan.
Met onze twee vriendjes gaat het stukken beter gelukkig! Woezel niest nog wel flink, maar ze gaan allebei vooruit.
zal die leuk vinden om te horen.
Gefeliciteerd nog!
En die foto dat ze uit het raam gluurt in het vliegtuig, te schattig! En om je laatste foto met omschrijving moest ik wel lachen hoor
Het zijn wel leukertjes hoor!
Gisteren was Fred even in de bonen toen ik ineens weer thuis was, maar George was gelijk helemaal blij. Die kwam knuffelen en kopjes geven. Fred even later ook wel, en die is 's nachts ook gelijk weer lekker tegen me aan komen liggen. Wat heb ik dat gemist zeg, toen ik weg was
Vandaag was Fred ook super aanhankelijk, terwijl ze dat normaal alleen met spelen heeft. Dat ze zo ontspannen waren met de oppas, èn zo blij dat ik weer thuis kwam, is echt een kers op de taart van een leuke vakantie.