Broer en zus. Beetje aan het spelen geweest met de achtergronden. Brede hoofd is poes (witte achtergrond)

Kater is wat uit proportie net als blue golden meisje. De andere 2 hebben mooie bolle koppies
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Oh wat fijn dat ze zich beter voelen!
Minty en ik gaan naar Italië!
Zitten nu te wachten bij de gate. Bij de security moest de uit de tas, en ze was zooooo braaf! Ik moest alleen in de scan, maar ze zat op de arm bij iemand van de security (die het doodeng vond volgens mij), en dat doet ze dan heel braaf. Ze is ook veel gewend anders had ik dit nooit gedaan!
Nu even bijkomen in de tas, met brokjes, water en een kattenbakje. Ik ben zo trots!
[ [url=m/XtAgXb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Smee__ schreef:eilleen333 schreef:Oh wat fijn dat ze zich beter voelen!
Minty en ik gaan naar Italië!
Zitten nu te wachten bij de gate. Bij de security moest de uit de tas, en ze was zooooo braaf! Ik moest alleen in de scan, maar ze zat op de arm bij iemand van de security (die het doodeng vond volgens mij), en dat doet ze dan heel braaf. Ze is ook veel gewend anders had ik dit nooit gedaan!
Nu even bijkomen in de tas, met brokjes, water en een kattenbakje. Ik ben zo trots!
[ [url=m/XtAgXb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echt super stoer!Ik zou zo graag met mijn kater meer de deur uit willen, lijkt me leuk zo'n kat die overal mee naar toe kan
Met m'n poes hoef ik dat niet te proberen, die blijft liever binnen
Fijne vakantie!
Annemiek73 schreef:In het pension waar ze naar toe gaan komen ze ook niet in contact met andere katten. Alle katten van 1 eigenaar zitten samen in een kamer/kennel. Deze zijn van elkaar gescheiden met een glazen wand.
caro29 schreef:Ik ent ook niet tegen niesziekte of andere dingen. Alleen normale enting elk jaar
xoranlover schreef:Annemiek73 schreef:In het pension waar ze naar toe gaan komen ze ook niet in contact met andere katten. Alle katten van 1 eigenaar zitten samen in een kamer/kennel. Deze zijn van elkaar gescheiden met een glazen wand.
Maar dan heeft die bordertella ook totaal geen nut. Alleen als katten kunnen neuzen heeft die nut.
@ druif er zijn sites met mensen die oppassen op dieren. Zijn zelfs dierenoppascentrales. Ik gebruik het niet. Kito vermoord iedereen dus mijn ouders (en thank god willen ze dat doen) voeren of mijnn broertje slaapt hier en voert. Mijn schoonmoeder zou t ook nog doen. Doe ik ook voor haar indien nodig.
@loveglove misschien kun je haar foppen. Gewoon zo een paar keer pakken aaitje geven en laten gaan. Snoepje geven en laten gaan. Hier komen ze allemaal als ik ze roep. Ze weten niet wat er gaat gebeuren omdat ik ze niet alleen roep/ pak als er iets gedaan moet worden. Heb dan ook weinig moeite om ze te pakken. En ze worden hier beloond als ze het niet leuk vinden krijgen ze altijd een knuffel, snoepje erna. Dus ze laten eigenlijk vrij simpel alles toe.
Druif_01 schreef:Minty doet het wel echt goed als ik het zo lees! Waarom heb je haar trouwens meegenomen?
caro29 schreef:Ik heb de standaard enting en testen op fiv/felv. Ik heb nog geen een keer gehad dat iemand vroeg naar andere entingen. Geen idee eigenlijk hoe deze heet maar ik ent elk jaar. Purevax rcp staat in het boekje bij de een (toen had zij nog kittens op 9 weken) en bij de andere nobivax tricat trio (enting op 1 jaar)
Bij de tricat zit niesziekte in zie ik.