Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
eilleen333 schreef:Ophtosan of andere vitamine A oogzalf is receptvrij verkrijgbaar.
Druif_01 schreef:Ik ben intussen weer thuis met Pip. De DA vermoedde keelpijn door de niesziekte. Ze heeft nu een prik met pijnstiller en een prik met antibiotica gehad. Ook heeft ze eetopwekker gekregen. Thuis begon ze gelijk weer te eten en nu zit ze rustig buiten naar de lucht te kijken. Hopelijk zet het door. De komende dagen moet ze 2x per dag pijnstiller krijgen en ook gewoon de antibiotica (wat ook kan, als mevrouw eet…).
LoveGlove schreef:Is AA-retinol de vitamine A? Want volgens mij had ik die voor Nina toen ik die voorgeschreven kreeg. Ik had hem alleen weggegooit omdat hij over de datum was. Ver over de datum
Edit: dat was zeker een half jaar na dat ik het voorgeschreven kreeg. Ik kreeg hem niet over de datum mee
eilleen333 schreef:LoveGlove schreef:Is AA-retinol de vitamine A? Want volgens mij had ik die voor Nina toen ik die voorgeschreven kreeg. Ik had hem alleen weggegooit omdat hij over de datum was. Ver over de datum
Edit: dat was zeker een half jaar na dat ik het voorgeschreven kreeg. Ik kreeg hem niet over de datum mee
Ja, dat is hetzelfde, dus die kan je ook halen. Ik weet niet precies wat ze bij de dierenwinkel hebben.
Druif_01 schreef:https://www.brekz.nl/oog-en-oorverzorgi ... gJFcvD_BwE
Bij Medpets hebben ze hem ook zie ik, maar is die iets duurder.
Druif_01 schreef:Ik heb bij de dierenarts ook inderdaad meer betaald geloof ik.
Oh spannend inderdaad zo samen op vakantie! Waar gaan jullie heen? Dat gevoel van dingen vergeten herken ik helemaal!
Hier lijkt Pip weer zichzelf. Ze heeft vannacht goed gegeten, komt weer knuffelen, springt weer in je nek…crisis afgewend hoop ik. Ze klinkt nog wel flink verkouden. Woezel ook trouwens, heeft ook wat waterig/vieze oogjes, maar het is toch uitzieken en hun kuur afmaken.
Druif_01 schreef:Wat fijn dat Minty het zo goed heeft gedaan!
Hier gaat het nu weer niet goed met Woezel. Ik word er helemaal simpel van! Nou heeft hij de hele dag nog niet gegeten en hij is zo benauwd. Heel zijn neus zit dicht. Ik heb hem eetopwekker gegeven en geef het een uur, anders ga ik de DA weer bellen, want wil niet weer in de spoed komen.
luuntje schreef:Eileen fijne vakantie met Minty.
Druif sterkte voor Woezel.
Hopelijk woon je dicht bij de dierenarts zo vaak als je er heen moet.
Glove beterschap vor je patiënt.