Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:Die vsn mij had ook een grote NEE op hee vraag vind je sneeuw leuk
[ [url=m/fUFqsZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daphara schreef:Lau schreef:Die vsn mij had ook een grote NEE op hee vraag vind je sneeuw leuk
[ [url=m/fUFqsZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh echt? Ik hoor dat ook al over zijn broer, maar zus hierzo staat elke keer te popelen om buiten in de sneeuw te spelen.
Hier op de voorgrond:
[ Video ]
Melody was snel onder de tafel gevlucht en durfde niet meer de 1,5 meter naar binnen af te leggen, dus die heb ik even later moeten “redden”. Ze is zwanger, dan mag je fratsen hebben!
Daphara schreef:Mamma is not amused als ik kom spieken bij de 1 dag oude kittens.
[ [url=m/9DWEFQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wiens briljante idee was het om er 6 kittens uit te ploppen? Juist ja, niet de mijne, ik vond 4 al meer dan genoeg, dus hoef je mij niet zo helling aan te kijken als ik even kom spieken waarom ze weer zoveel lawaai maken (ruzie om de beste tepels).
Lau schreef:Daphara schreef:Mamma is not amused als ik kom spieken bij de 1 dag oude kittens.
[ [url=m/9DWEFQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wiens briljante idee was het om er 6 kittens uit te ploppen? Juist ja, niet de mijne, ik vond 4 al meer dan genoeg, dus hoef je mij niet zo helling aan te kijken als ik even kom spieken waarom ze weer zoveel lawaai maken (ruzie om de beste tepels).
![]()
![]()
![]()
kom maar niet langs straks koop ik er weer een![]()