Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xoranlover schreef:Oh ja ben ik ook.
Kalino deed het zo goed voor de eerste keer. En Elani ik ben zo blij met dat meisje. Ze is zo lief en laat wel merken als ze iets niet leuk vind maar wordt niet gemeen of wat dan ook. En vandaag was veel, lang en vooral heel erg warm.
Maar ben zo blij met ze!
Volgende show is 13 november Panningen. Voor mij echt letterlijk 2 straten verder.
luuntje schreef:Druif, ik kreeg toen vloeibare antibiotica voor de kat.
Mijn ervaring is ook dat pillen vermalen en door eten doen niet werkt.
Dan maar even niet leuk en pil gewoon in de bek stoppen.
Eileen en mengen met brokjes?
Beifong at geen brokken en door te mengen met vlees is ze het wel gaan eten.
Omgekeerde van jouw kat dus.
Azula was niet dol op Animonda vlees.
Doe nu een beetje Gourmet Gold door haar Animonda vlees en dan eet ze haar schotel leeg.
eilleen333 schreef:luuntje schreef:Druif, ik kreeg toen vloeibare antibiotica voor de kat.
Mijn ervaring is ook dat pillen vermalen en door eten doen niet werkt.
Dan maar even niet leuk en pil gewoon in de bek stoppen.
Eileen en mengen met brokjes?
Beifong at geen brokken en door te mengen met vlees is ze het wel gaan eten.
Omgekeerde van jouw kat dus.
Azula was niet dol op Animonda vlees.
Doe nu een beetje Gourmet Gold door haar Animonda vlees en dan eet ze haar schotel leeg.
Emj_23 schreef:Welk natvoer ben je nu aan het proberen? Wat vind ze verder wel lekker? Hier vinden ze deze week de mousse/paté van Smolke allemaal lekker. Maar het wisselt, wat de ene week lekker is wordt een dag later niet gegeten. Als ze saus lekker vind zou je gourmet perle kunnen proberen, veel saus met kleine vleesjes. Niet fantastisch qua kwaliteit. Almo nature, vooral de visvarianten in gelei wordt hier in razend tempo naar binnen gewerkt, en ruikt ook sterk, dus dat is misschien ook iets? Of zit je voor de struviet vast aan bepaald voer?
Marcella schreef:Hier is orijen nu ook favoriet. Hills eten ze alleen nog maar als het nodig is. Purizon is einde en komt geen nieuwe zak meer voor.
Heb nu van orijen 4 smaken geprobeerd alleen de tundra was niet heel erg. De 6 vissen was wel heel erg populair.