Weten jullie wat ik het allerleukst vindt aan het hele Jaxx-Kruimel gebeuren? Kruimel is 1 dag na Jaxx geboren.. hoe toevallig is dat?
Nee geen cake korstjes van mijn broodje. Hij vond het dubieus
Statieportretten!
En een filmpje van hem in zijn nieuwe kooi in zijn speelring. Ik heb een kooi gefikst voor hem. Hij was zijn kleine hokje erg zat aan het worden. Alleen vind ik hem nog zo klein voor in zijn grote kooi dus hij mag overdag er in spelen als hij niet bij mij zit. En vannacht gaat hij nog even in zijn kleine kooitje om te slapen. Morgen mag hij de hele dag in zijn grote kooi wonen. En als dat goed gaat ook slapen. Zucht.. wie had dat ooit nog gedacht
Het is al vervangen hij zit nu op karton met zijn fleecedekentje. Ik verwacht dat hij als hij groot is toch voornamelijk op stok zal zitten. Maar tot die tijd moet hij zich wel even kunnen redden natuurlijk.
Ik heb weer even alles bijgelezen en wauw wat groeit hij snel! Ik had een paar dagen niet gekeken en hij is inmiddels bijna helemaal groen! Knappe Kruimel
Hij begint nu zijn geluidjes te ontdekken en te gebruiken. Dit is zijn ik wil aandacht tjierpje. Hij heeft ook een ik-heb-honger, een daar-ben-ik-het-niet-mee-eens, een dat-is-wel-heel-spannend, en zijn geklets.