ieniemienie hondjes op komst!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Re: ieniemienie hondjes op komst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 09:45

Mosi is echt aandoenlijk met die witte pootjes! <3

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 19:43

Ja he!

Zo lagen ze gister op schoot <3
Afbeelding

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 19:51

Ach wat een schatjes <3
Nog even en dan.......vier monstertjes door je huis rennen.
Haha heerlijk dat kleine spul.

Ulaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 20:03

xmarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 20:14

oooh ik smelt weg

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 20:29

Ochjeetje zeg..ik heb niet het geduld gehad om alle pagina's af te struinen hoor, wilde foto's zien haha.
Gefeliciteerd met de schitterende kinders..die grijzige (hoe noem je die kleur?) met wit is té cool, haha..allemaal overigens erg mooie hondjes hoor!
Krijgen ze lange haartjes? Spannend he, van die toverballen, haha.

Wij hebben 2 grote honden..mocht van vriendlief ook een klein hondje erbij..maar durf een chi niet aan..we wonen 'buiten', tussen de paarden en ze zijn zo fragiel he..maar dat is mss mijn onwetendheid mbt dit ras..zie ze bij andere stallen wel hun mannetje staan, zo grappig..grote honden, in een klein lijfje :P wellicht..ooit..:)

Veel geluk met ze, hopelijk hebben ze gauw allemaal een fijn huisje.

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 21:03

Amy77 schreef:
Ochjeetje zeg..ik heb niet het geduld gehad om alle pagina's af te struinen hoor, wilde foto's zien haha.
Gefeliciteerd met de schitterende kinders..die grijzige (hoe noem je die kleur?) met wit is té cool, haha..allemaal overigens erg mooie hondjes hoor!
Krijgen ze lange haartjes? Spannend he, van die toverballen, haha.

Wij hebben 2 grote honden..mocht van vriendlief ook een klein hondje erbij..maar durf een chi niet aan..we wonen 'buiten', tussen de paarden en ze zijn zo fragiel he..maar dat is mss mijn onwetendheid mbt dit ras..zie ze bij andere stallen wel hun mannetje staan, zo grappig..grote honden, in een klein lijfje :P wellicht..ooit..:)

Veel geluk met ze, hopelijk hebben ze gauw allemaal een fijn huisje.

Haha ja klopt maar dit worden niet van die mini chihuahuas hoor! Gewoon een goed gezond gewicht. Hier gaan ze ook mee naar de paarden, maar lopen er niet tussen oid. Dat vind ik ook met grote honden een beetje gevaarlijk.
En het zijn indd net grote honden qua karakter haha, onwijs mans zijn ze! Dit soort grijs dat heet blue sable. Ze worden alle 4 langharig!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 21:14

Ooh vandaar dat ze al zo 'groot' lijken ;) (dacht dat het aan de foto lag)..
Ooit eens een mini gezien (hier kom je ze erg weinig tegen in Drenthe) en ai ai ai, dat zou ik idd niet aandurven hoor..(even losstaand van het feit wat het met zich kan meebrengen aan eventuele ellende)..
Leuk te horen dat e ook gewoon met je meegaan naar de paarden..zoheb ik ze het liefst :) (en trouwens, onze grote hond wordt ook als een chi behandeld haha, groot karakter ook en geen ondervacht, dus snel koud met regen, dus huppa,ook regendeken om hoor)

Weer wat geleerd, blue sable..mooie kleur..dat moet ik onthouden! Gaaf langharig..

Tis dat je zo enorm ver weg woont..anders hadden vriendlief en ik onszelf even bij je uitgenodigd hoor, hahahaha.

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 21:37

Amy77 schreef:
Ooh vandaar dat ze al zo 'groot' lijken ;) (dacht dat het aan de foto lag)..
Ooit eens een mini gezien (hier kom je ze erg weinig tegen in Drenthe) en ai ai ai, dat zou ik idd niet aandurven hoor..(even losstaand van het feit wat het met zich kan meebrengen aan eventuele ellende)..
Leuk te horen dat e ook gewoon met je meegaan naar de paarden..zoheb ik ze het liefst :) (en trouwens, onze grote hond wordt ook als een chi behandeld haha, groot karakter ook en geen ondervacht, dus snel koud met regen, dus huppa,ook regendeken om hoor)

Weer wat geleerd, blue sable..mooie kleur..dat moet ik onthouden! Gaaf langharig..

Tis dat je zo enorm ver weg woont..anders hadden vriendlief en ik onszelf even bij je uitgenodigd hoor, hahahaha.

haha ja de kleur blue komt ook voor. Blue sable is dat de haren 2 kleuren hebben. Het uit einde van het haar is donkerder! Maar dat zie je pas als ze groter zijn!
Het blue sable reutje zonder wit gaat naar drenthe!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 10:37

Ooh wat leuk dat ie naar Drenthe gaat :P Kunnen we mss carpoolen, voor het reutje met wit hahahahaha ;) (ooh zucht..lees net dat dat Mosi is en nog vrij is ook!)

Grappig die kleur..ik heb een blue tortie kat..net zoiets, maar dan met 3 kleuren ;)
Laatst bijgewerkt door Amy77 op 29-12-13 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 10:51

ps, net het topic doorgelezen en hoe leuk is dit..ze zijn geboren op een voor ons speciale datum én op de geboortedatum van onze 'grote' hond :) (en de dag dat ik eigenlijk geboren had moeten worden, haha, werd de 10e)..
Dusss, het worden éxtra leuke hondjes :)

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-13 12:17

Hahahaha!!! Nou denk er nog maar even rustig over na dan!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 10:35

Hoe gaat het met het grut en moeders? :)

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-14 15:22

Noa_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:37

Ahh wat super mega schattig! Ze spelen al en dat ieniemini kwispelende staartje! Ik wil er ook een!

Onze pup heeft gisteren ookk voor het eerst vuurwerk mee gemaakt, ze was helemaal niet bang! Deed het super! Dan voel je je toch een beetje een trotse mama :-)

gblover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 07:06

Oh zo leuk dat filmpje! Er is er eentje al duidelijk langharig :D . Wie is dat? Waggelen ze al rond buiten de mand of is dit nog te vroeg? Ik zou hier geen afscheid kunnen van nemen...

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-14 10:24

@noa_M
Wat fijn dat jou pup ook niet bang was. Scheelt altijd een hoop stress rond 1 jan. En dat kwispelen vind ik ook zo schattig!!

Gblover, Het mandje liggen ze alleen in als ik ze even bij me heb. In de werp box waggelen ze wel al wat rond! Echt heel leuk om te zien. En de meest langharige is nu mila. De donker bruine die in het begin van het filmpje vooraan aandacht vraagt haha! Ze worden elke dag leuker!!! :D

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 11:30

ooh how cute,hihi..ze zijn echt inimienie, als ik t zo vergelijk met je vinger :)

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-14 21:23

Amy77 schreef:
ooh how cute,hihi..ze zijn echt inimienie, als ik t zo vergelijk met je vinger :)

Ja maar vergeleken met sommige chi pups wel lekker groot en stevig. Ze krijgen goeie gezonden gewichten! :D

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:38

:D <3 Opeens zie ik 'ze' overal lopen, haha..ik let er nu natuurlijk meer op en dan valt het op..zoveel verschillende soorten en maten..en idd, als ik zo naar de vader en moeder kijk vanaf de foto, zijn die van jou van het stevigere soort... :D

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-14 16:52

Amy77 schreef:
:D <3 Opeens zie ik 'ze' overal lopen, haha..ik let er nu natuurlijk meer op en dan valt het op..zoveel verschillende soorten en maten..en idd, als ik zo naar de vader en moeder kijk vanaf de foto, zijn die van jou van het stevigere soort... :D

ja indd! En het witte reutje van mij is juist weer heel rank! Hier in de buurt wonen er ook een paar kort harige. Langhaar zie ik zelf wat minder vaak!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 18:10

Wat een schatjes! Ik heb er zelf ook drie, leven tussen vier grote Cane Corso's, dat gaat heel goed. Ze zijn zich zeer bewust van hun geringe grootte.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 22:49

waar is de 'vind ik leuk knop':D

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-14 23:17

Diablo schreef:
Wat een schatjes! Ik heb er zelf ook drie, leven tussen vier grote Cane Corso's, dat gaat heel goed. Ze zijn zich zeer bewust van hun geringe grootte.

haha wat leuk zeg!! Ik zie ze in je profiel, wat een schatjes ook!! <3

Amy77 die mis ik ook steeds hahaha!! :D

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 19:12

hoi!!

word wel weer is tijd voor nieuwe foto's!!!! :D

Mosi
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Milo
Afbeelding