Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amy77 schreef:Ochjeetje zeg..ik heb niet het geduld gehad om alle pagina's af te struinen hoor, wilde foto's zien haha.
Gefeliciteerd met de schitterende kinders..die grijzige (hoe noem je die kleur?) met wit is té cool, haha..allemaal overigens erg mooie hondjes hoor!
Krijgen ze lange haartjes? Spannend he, van die toverballen, haha.
Wij hebben 2 grote honden..mocht van vriendlief ook een klein hondje erbij..maar durf een chi niet aan..we wonen 'buiten', tussen de paarden en ze zijn zo fragiel he..maar dat is mss mijn onwetendheid mbt dit ras..zie ze bij andere stallen wel hun mannetje staan, zo grappig..grote honden, in een klein lijfjewellicht..ooit..
Veel geluk met ze, hopelijk hebben ze gauw allemaal een fijn huisje.
Amy77 schreef:Ooh vandaar dat ze al zo 'groot' lijken(dacht dat het aan de foto lag)..
Ooit eens een mini gezien (hier kom je ze erg weinig tegen in Drenthe) en ai ai ai, dat zou ik idd niet aandurven hoor..(even losstaand van het feit wat het met zich kan meebrengen aan eventuele ellende)..
Leuk te horen dat e ook gewoon met je meegaan naar de paarden..zoheb ik ze het liefst(en trouwens, onze grote hond wordt ook als een chi behandeld haha, groot karakter ook en geen ondervacht, dus snel koud met regen, dus huppa,ook regendeken om hoor)
Weer wat geleerd, blue sable..mooie kleur..dat moet ik onthouden! Gaaf langharig..
Tis dat je zo enorm ver weg woont..anders hadden vriendlief en ik onszelf even bij je uitgenodigd hoor, hahahaha.
Amy77 schreef:Hoe gaat het met het grut en moeders?
Amy77 schreef:![]()
Opeens zie ik 'ze' overal lopen, haha..ik let er nu natuurlijk meer op en dan valt het op..zoveel verschillende soorten en maten..en idd, als ik zo naar de vader en moeder kijk vanaf de foto, zijn die van jou van het stevigere soort...