Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zwartwitje schreef:dan is er misschien wel een eigenaar die nu zijn duifje kwijt is. Is het niet een lachduif, dan heb je dus een wilde duif in je volière, wat echt niet de bedoeling is, en eentje die bovendien gewond is.
Hij is níet van jullie, dat is kort door de bocht van je.
_Esther schreef:Van wie is hij dan wel;)
_Esther schreef:Zwartwitje schreef:dan is er misschien wel een eigenaar die nu zijn duifje kwijt is. Is het niet een lachduif, dan heb je dus een wilde duif in je volière, wat echt niet de bedoeling is, en eentje die bovendien gewond is.
Hij is níet van jullie, dat is kort door de bocht van je.
Waarom heeft hij dan geen ringetje om?
Van wie is hij dan wel? Tot we evt. een nieuwe eigenenaar of wat dan ook gevonden hebben ìs hij van ons.
Maar zo zie ik het
MoonChloe schreef:Gatverdamme wat ben je egoistisch.. Denk eens aan de welzijn van het beessie.
Robijntjah schreef:Nou, ik vind dat er vaak genoeg gezegd is dat ze de DA moet bellen of iets dergelijks, en er wordt gewoon niet op gereageerd. Dat vind ik idd egoïstisch!
_Esther schreef:Robijntjah schreef:Nou, ik vind dat er vaak genoeg gezegd is dat ze de DA moet bellen of iets dergelijks, en er wordt gewoon niet op gereageerd. Dat vind ik idd egoïstisch!
Nou als je het dan echt wilt weten, ik ben op zoek naar een vogelopvang.
Is dat nu wat je wilde horen? Ik luister wel naar jullie hoor. Ik ga alleen niet in op agressieve berichten.
_Esther schreef:Hoe begin ik hieraan....
We letten even niet op Lucky zoals jullie zeiden dat we hem moesten laten rusten...
Ik keek naar Ninna en Shpongle en wat zag ik...
Lucky in de muil van Ninna!
We verzorgden haar en gaven haar alles, zalfjes en water maar ze verloor een heel stuk veertjes & wat veren van haar vleugels.
Ze ligt nu te rusten en Ninna zit apart.
We hopen dat ze goed gaat genezen en we houden ze toch wel nog eventjes bij ons.
Ze is wel wat bloed verloren maar met de zalfjes komt alles hopelijk goed.