De amazone ligt nu lekker bij me op schoot. Ik heb in totaal 9 katten ( check www.catteryriwika.nl) Maar Allison is verreweg de slimste. Ook is ze altijd bij mij te vinden. De anderen ook wel , maar Allison moet tot vervelens aan toe op schoot zitten, typt erg lastig kan ik je wel zeggen
Dus mee naar de paarden vind ze alleen maar fijn, want zo kan ze nog vaker bij me zijn
Erg gave kat heb je! Ten opzichte van de vorige keer zie ik zeker verbetering, mis nog wel iets de impuls, maar gaat zeker goedkomen. Talentje in de dop!
Ik weet precies waar bokkers op happen, en dat is op topics van mensen die zonder cap rijden bijvoorbeeld, en hier geen commentaar op willen. Dus sja ik smeer dus zogezegd wat honing op mijn topic, voor de boktbijtjes. Vele teleurgestelde gezichtjes maken rechtsomkeert na het zien van deze foto's ghehe hier kunnen ze geen flauw commentaar op geven. Wellicht dat ze het zielig vinden. Nou, katlief ziet er ook erg slecht uit moet ik zeggen
Inge, waarom ben je jaloers? Omdat ik zo'n goede bijrijder heb?
Denise, pfoeh hoe kwam ik daarachter.. Ehm nou als ik kittens heb, neem ik ze vaak mee naar les/concours (lesklanten die wedstrijd hebben) Zodat ze makkelijk worden. Ik show met mijn katten, en belangrijk is dat ze het niet eng vinden op show. Door al vroeg veel met ze te doen, worden ze makkelijk en word het gewoon om aan een tuigje mee te gaan bijvoorbeeld.
Allison mocht ook een keer mee, en ik merkte dat ze dat erg leuk vond, en de paarden niet eng vond. Nu is Allison zowiezo altijd al een heel dapper poesje geweest.
Ik heb 3 dekkaters in een grote ren in de tuin zitten, als ik hen ga voeren/knuffelen dan gaat Allison altijd even mee , zo grappig. Dan staat ze al voor de achterdeur te jengelen dat ik dr niet moet vergeten
Allison is gewoon echt een halve hond
Met Muts of Doos (check www.catteryriwika.nl of profiel) Hoef ik dit soort dingen echt niet te doen
Met Lue of Kaia zou het wel kunnen. En met Idar of Ivar ook wel, alleen die twee zijn zo zwaar (kilo of 7)
Lazy heeft nu een blessure, maar ik heb een wintec zadel, en dan zette ik Allison voor op de neus van het zadel, en hield dr losjes vast en dan reden we zo door het bos
maar nu even terzake. ik ga toch echt beginnen over die cap, weet mvr. de kat wel wat voor een gevaar daar aan hangt??? dit kan toch niet?? nou hier de oplossong een kattencapje tekoop voor een paar honderde eurootjes... *valt letterlijk van der stoel* wat een schatje, heb wel eens mijn hond erop gezet maar vondt die nagels op de rug maar sneu... idd slim als ik het weer eens ga doen er een dekje op te plakken hehe
Wat een geweldige foto's en video's!!!! Heerlijk genieten van je beestjes en je beestjes genieten er duidelijk ook van!! Leuk hoor! Plaats maar vaker van zulke topics!
het ziet er echt geweldig uit! ben benieuwd wat de toekomst brengt! we zullen snel een topic zien van eerste wedstrijd met gelijk een winstpunt denk ik