Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nightlover schreef:Mossel schreef:Ik vindt het ok een beetje raar om een hond een trui of een jas aan te trekken, en dat dat beestje van oorsprong uit mexico komt heeft er helemaal niets mee te maken, ik gooi toch ook geen paard dat uit mexico komt(vb) 3 dekens op omdat ie het "koud" heeft omdat ie uit mexico komt. Dieren passen zich aan aan de omgeving geen kleding voor nodig
Nou dat "dieren passen zich aan aan de omgeving " klopt dus niet !
Ik heb een Baardagaam [ reptiel ] die hier onder een lamp zit van een graad of 30
omdat hij uit Australie komt .
Als ik hem hier zonder terrarium in huis laat gaat hij zijn eigen echt niet aanpassen
Dat is dus een beetje banketstaaf .
nightlover schreef:LimaGentle schreef:ja hoor ik heb een plank voor mijn kop..![]()
nee sorry ik denk logisch na.. dat is iets anders dan een plank voor je kop..
Caramba !
Beterwetertje ...
Ieder zijn mening en dat is maar goed ook
Anders waren er zoveel hondenkleertjes voor niks gemaakt !
Vind het er leuk uitzien .
Schattig hondje
Blondie_ schreef:nightlover schreef:Gemak dient de mens en zo ook hun beesten
ik vind het veel gemakkelijk om hem mee te nemen in een tas dan elke seconde op te letten of niemand op hem trapt.
Rianne_ schreef:@ LimaGentle: Ik heb thuis ook een boek thuisliggen over verschillende hondenrassen, aangezien ik een pup ga aanschaffen (weet je vast nog wel) & daar staat ook in dat chihuahua's t snel koud hebben & 't dus wel goed is dat ze wat kleding aan krijgen
Snap niet waar jij je dan druk om maakt.
Ontopic: Leuk hondje hoorJasje staat schattig.
Blondie_ schreef:Mossel schreef:Mm wat raar dan dat mijn honden wel en dikke vachrt krijgen ik dnek dat ik dan maar s langs de da moet want dan denk ik dat ze ziek zijn. Wat een onzin een hond krijgt ook een dikkere vacht
ooit een kortharige chihuahua met een dikke vacht gezien in de winter ?
Yellowfish schreef:Ook wij hebben een kruising Chihuahua x Pincher gehad (en krijgen er ook weer een) en de DA heeft ons DUIDELIJK gemeld dat het NIET nodig is deze dieren kleding aan te trekken. In geval van een hond op leeftijd die zichzelf niet meer warm kan houden is het natuurlijk anders, maar een hond op een normale, jeugdige leeftijd heeft dit ECHT niet nodig.
Vind het overigens een enorm schattig beestje om te zien, maar as I said, die kleding...
LimaGentle schreef:paris hilton wannabee..
LimaGentle schreef:Mossel schreef:Ik vindt het ok een beetje raar om een hond een trui of een jas aan te trekken, en dat dat beestje van oorsprong uit mexico komt heeft er helemaal niets mee te maken, ik gooi toch ook geen paard dat uit mexico komt(vb) 3 dekens op omdat ie het "koud" heeft omdat ie uit mexico komt. Dieren passen zich aan aan de omgeving geen kleding voor nodig
juist
mensen vergeten even voor t gemak dat een chiwafwaf al meer dan 50 jaar in NL is.. de beestjes die hier worden geboren hebben niks met mexico te maken.. onzin dus om dat aan te halen
ik heb een engelse bullterrier.. zou dat dan betekenen dat ik mijn hond in het engels aan moet spreken?
een hond met kleertjes aan en in een tas vervoeren.. sorry maar dan kom je op mij over als een paris hilton meeloper..
xRONINIx schreef:dit heeft niks te maken met paris hilton wannebee!
laat iedereen lekker doen wat ze willen!
mijn chihuahua draagt ook een jasje of een shirtje en hij gaat soms ook in de tas mee!
en verder vind ik dat je een onwijs leuk hondje hebt!
xRONINIx schreef:dit heeft niks te maken met paris hilton wannebee!
laat iedereen lekker doen wat ze willen!
mijn chihuahua draagt ook een jasje of een shirtje en hij gaat soms ook in de tas mee!
en verder vind ik dat je een onwijs leuk hondje hebt!
xRONINIx schreef:dus omdat de ts haar hondje een jasje aandoet en ook soms meeneemt is zij een paris hilton wannebee nah lekker kort door de bocht dan!!
en als dat dan zo is dan loopt de ts achter want de chihuahua van paris hilton is allang ingeruild voor een ander diertje dus tsjaa en al die andere chihuahua eigenaren zijn dus paris hilton wannebee?
ik zou zeggen meld je even op chihuahuaforum en lees even hoe hun over paris hilton denken!
ook deze mensen doen hun chi`s kleding aan maar zijn fel tegen paris hilton!
naadje24 schreef:je doet je shetlander toch ook geen carnavalskleren aan
of je konijn?
kom op zeg, laat het beestje nou gewoon lekker hond zijn
lekker prut rollen,rennen en spelen met allerlei soorten honden
maar neuh hoor
til die tas maar flink hoog op als er een grote hond aan komt lopen
overigens: check mijn profile
ik heb een "mini"-jack....weegt ook erg weinig en zeer klein...
heeft alleen een jas aan naar stal als het minimaal -4 is